شروع عملیات راه اندازی پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه گفت: پروژه های مالی کرمانشاه بر محور مردم تعریف می گردد، چرا که فعالیت های مالی فقط با حضور مردم، نخبگان، اساتید و صاحب نظران توسعه می یابد.

شروع عملیات راه اندازی پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب

به گزارش ،راهنمایی حاتمی در مورد پروژه های حوزه مالی در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان، گفت: افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه هایی که از نظر مالی متوسط یا بزرگ است، معمولا در مناسبت های خاصی همچون هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر انجام می گردد.

او مجموع پروژه های حوزه مالی که در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند را 170 مورد اعلام نمود و گفت: 141 پروژه از این تعداد افتتاح و 29 پروژه کلنگ زنی می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه، جمع اعتبارات پروژه های مذکور را 9 هزار و 52 میلیارد تومان اعلام نمود و اضافه کرد: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها با اعتبارات سرمایه گذاری داخلی و خارجی تامین شده و یا می گردد.

او کاهش سه درصد از نرخ بیکاری استان تا خاتمه امسال و فاصله دریافت از رتبه اول بیکاری را دو هدف مهم تیم مالی استان در حوزه اشتغال دانست و گفت: به کمک خدا این اهداف در 2 ماه مانده به خاتمه سال محقق شده است.

حاتمی از پروژه پتروپالایش آناهیتا در شهر کرمانشاه و پروژه پتروشیمی در شهر اسلام آباد غرب به عنوان پروژه های کلیدی و محرک حوزه مالی یاد کرد و اضافه کرد: سالیان سال برای این پروژه ها انتظار کشیده ایم که در ایام الله دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد پروژه پتروپالایش آناهیتا در صورت راهبری حدود دو سال زمان لازم دارد و حدود 2 میلیارد دلار معادل 25 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت مستقیم دارد که این رقم، رقم خیلی چشم گیری است.

حاتمی یادآور شد: راه اندازی پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب نیز برای 2 سال برنامه ریزی شده که اعتبارات فاز سال اول آن 7 هزار میلیارد تومان است و در اعتبارت امسال محاسبه شده و به راحتی این اعتبار یکی دو درصد از نرخ بیکاری استان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

انتهای پیغام/ز

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3672

به "شروع عملیات راه اندازی پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات راه اندازی پروژه پتروشیمی اسلام آباد غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید