آماده میزبانی اردوی تیم های ملی بوکس کشور در گلستان هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، علی بیانی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره دیدار روز دوشنبه با مسئولان فدراسیون بوکس اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته با رئیس، دبیر و مسئولان کمیته های فدراسیون بوکس انجام دادیم آنها مسائل ما را شنیدند و اعلام کردند که حتما پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

آماده میزبانی اردوی تیم های ملی بوکس کشور در گلستان هستیم

بیانی اضافه کرد: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم های ملی را از فدراسیون درخواست کردیم تا بتوانیم از حضور بوکسورهای خوب تیم ملی در گلستان بهره مند شویم.

وی همچنین از انتصاب مسئول جدید برای هیئت بوکس گنبدکاووس خبر داد و گفت: با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، رضا پورمهدی به عنوان سرپرست جدید این هیات ورزشی معرفی گشت.

وی اضافه کرد: رضا پورمهدی متولد سال 1350، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرایی است و سابقه کسب مقام اول وزن 67 کیلوگرم استان مازندران و دعوت به اردوی تیم ملی را در کارنامه دارد.

رئیس هیئت بوکس گلستان از انتصاب سرپرست جدید هیات بوکس بندرترکمن نیز خبر داد و گفت: هادی قوجقی نیز به عنوان سرپرست جدید هیات بوکس بندرترکمن انتخاب و ابلاغیه آن صادر شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3864

به "آماده میزبانی اردوی تیم های ملی بوکس کشور در گلستان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده میزبانی اردوی تیم های ملی بوکس کشور در گلستان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید