آمازون ربات بسته بندی استخدام کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، ربات های یادشده می توانند بر عکس کارگران عادی 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته کار نمایند و لذا هیچ محدودیتی در طول روز ندارند.

آمازون ربات بسته بندی استخدام کرد

ربات های یادشده توسط شرکتی به نام CartonWrap فراوری شده اند که شرکتی کوچک در ایتالیاست که در زمینه فراوری انواع ربات های بسته بندی فعالیت می نماید.

صنعت فراوری ربات های بسته بندی در ایتالیا از جمله صنایعی است که با سرعت بالایی در حال پیشرفت بوده و در سال 2018 نزدیک به هشت میلیارد یورو درآمد را برای این کشور به ارمغان آورده است. ایتالیا یک چهارم بازار جهانی فراوری این ربات ها را به خود اختصاص داده است.

سرعت رشد صنعت فراوری ربات های بسته بندی در ایتالیا بسیار بالاست و نه برابر سریع تر از سرعت رشد اقتصاد این کشور برآورد شده است. قرار است وال مارت نیز به مشتری این نوع ربات ها مبدل گردد. در آینده ربات های مذکور قادر خواهند بود در هر ساعت هزار کارتن را بسته بندی نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1548

به "آمازون ربات بسته بندی استخدام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون ربات بسته بندی استخدام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید