آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، آمریکا امروز، سه شنبه یک شرکت تابعه شرکت نفت دولتی روسی روسنفت را که دولت ترامپ آن را شریانی حیاتی برای دولت رییس جمهور ونزوئلا می داند، تحریم کرد.

آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد

به گزارش خبرنگاران، این تحریم ها که از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شده اند، فشار را بر روسیه که حامی اصلی دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا است، افزایش می دهند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا شرکت Rosneft Trading SA وابسته به شرکت روسنفت را به حمایت از بخش نفتی ونزوئلا و نقض تحریم های آمریکا متهم کرده است.

طبق وبسایت وزارت خزانه داری آمریکا، این کشور همچنین یک مجوز کلی را صادر کرده که به شرکت ها 90 روز مهلت می دهد تا تعاملات خود را با این شرکت متوقف کنند.

این اقدام هرگونه دارایی مربوط به این شاخه تجاری از شرکت روسنفت و دیدیر کاسیمیرو، رییس آن در آمریکا را نیز مسدود می کند.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا اظهار کرد: شرکت Rosneft Trading S.A. و رییس آن برای فروش و انتقال نفت خام ونزوئلا واسطه گری کرده اند. آمریکا مصمم است که از غارت دارایی نفتی ونزوئلا توسط حکومت مادورو جلوگیری کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3764

به "آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید