آموزش برای 3 میلیون دانش آموز محروم از شاد از طریق روش های دیگر

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش خبر داد حدود 3 میلیون دانش آموز نیز به دلایل مختلف از برنامه شاد استفاده نمی کنند و از مسیرهای دیگر از جمله کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس کم جمعیت، آموزش از طریق مدرسه تلویزیونی و درسنامه مشغول به تحصیل هستند.

آموزش برای 3 میلیون دانش آموز محروم از شاد از طریق روش های دیگر

به گزارش روبط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان هرمزگان، شاپور محمد زاده در جلسه تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: همه گیری بیماری کرونا ما را به زیست بوم جدیدی وارد کرده است و تغییرات زیادی را در زندگی فردی و اجتماعی ما به وجود آورده است.

وی ادامه داد: تصمیمات ما باید به نحوی باشد که دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور متضرر نشوند و فرایند تعلیم و تربیت با جدیت دنبال شود.

محمد زاده شرح داد: هم اکنون 14 میلیون دانش آموز تحت پوشش آموزش و پرورش قرار دارند و بیش از 11 میلیون دانش آموز تحت پوشش شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) هستند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حدود سه میلیون دانش آموز نیز به دلایل مختلف از جمله نبود زیر ساخت های اینترنتی، مسائل اقتصادی و نداشتن تبلت و غیره از برنامه شاد استفاده نمی کنند و از مسیرهای دیگر از جمله کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس کم جمعیت، آموزش از طریق مدرسه تلویزیونی و درسنامه مشغول به تحصیل هستند.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به خدمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بیان داشت: در دوران مدیریت آقای دادی زاده خدمات و دستاوردهای منحصر به فردی در آموزش و پرورش هرمزگان رخ داد و شرایط آموزش و پرورش استان نسبت به سال های گذشته ارتقاء یافته است و آهنگ رشد در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی بسیار خوب بوده است.

محمد زاده با اشاره به فرایند انتخاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش هرمزگان نیز یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش بر مبنای شایسته سالاری از میان گزینه های مطرح در کمیته انتصابات، ضمن توجه و احترام به سوابق مدیریتی همه گزینه ها، با توجه به سوابق ارزشمند و توان و تجربه علمی آقای بیت اللهی، در نهایت با ایشان به جمعبندی رسید و امروز شاهد معرفی این چهره پرتلاش به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هستیم.

به گفته وی قطعا با کارنامه مدیریتی و تجارب حاصله در عرصه های مختلف، این انتصاب در ادامه خدمات شایسته تقدیر آقای دادی زاده، منشا تحول و پیشرفت برای آموزش و پرورش استان خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5729

به "آموزش برای 3 میلیون دانش آموز محروم از شاد از طریق روش های دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش برای 3 میلیون دانش آموز محروم از شاد از طریق روش های دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید