اتاق ایران ، ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران - کمیته اقتصاد ورزش کمیسیون گردشگری اتاق ایران با خور نمایندگان وزارت ورزش و صاحب نظران حوزه ورزش با هدف ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی تشکیل جلسه داد.

اتاق ایران ، ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی

نشست کمیته اقتصاد ورزش کمیسیون گردشگری و کسب وکارهای وابسته اتاق ایران با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و فعالان و صاحب نظران عرصه اقتصاد ورزش برگزار گشت.

هدف از برگزاری این نشست، ایجاد یک پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی بوده و ماهیت این پل ارتباطی برطرف کردن خلأ و نقطه ضعف های موجود در زیرساخت و ساختار اجرایی در ورزش است.

اهمیت بخش خصوصی در حوزه ورزش در سراسر دنیا غیرقابل انکار است و در کمیته اقتصاد ورزش با توجه به بهره گیری از متخصصین در شاخه های گوناگون حوزه ورزش و کمک دریافت از تجارب و دانش به دست آمده از بررسی نقاط قوت و ضعف و نیازمندی های ورزشکار، سیستم اجرایی مناسب و مدون پیشنهاد می شود.

همچنین ایجاد یک چرخه جهت مرتفع کردن تمام ابعاد ذینفع باعث انگیزه و فعالیت مفید تمام قسمت ها می شود.

حاصل اهداف مشترک ورزشکار و بخش خصوصی زیرساخت و ساختار قدرتمند است و در اختیار حوزه ورزش قرار می گیرد.

هدف نهایی که برطرف کردن دغدغه های ورزش و ورزشکار توسط بخش خصوصی و متقابلاً ایجاد یک فضای تبلیغاتی و اقتصادی برای بخش خصوصی است، در دستور کار کمیته اقتصاد ورزش در کمیسیون گردشگری و کسب وکارهای وابسته اتاق ایران قرارگرفته و از کلیه ورزشکاران در تمامی رشته های مختلف دعوت به عمل می آید تا با همراهی ما در کمیته در برطرف کردن هرچه بهینه تر چالش های پیش روی آنها کمک شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6997

به "اتاق ایران ، ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق ایران ، ایجاد پل ارتباطی میان ورزش، ورزشکار و بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید