اتفاق عجیب در یک پرونده تبانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، پس از یک دهه، پایان پرونده اتهام جوزپه سینیوری به تبانی برای معین نتیجه یک بازی بسته و ستاره سابق فوتبال ایتالیا از این اتهام تبرئه شد.

اتفاق عجیب در یک پرونده تبانی

مهاجم سابق لاتزیو و تیم ملی ایتالیا 10 سال پیش متهم شد که در معین نتیجه یک بازی میان تیم های پیاچنتزا و پادووا در دسته دوم فوتبال ایتالیا موریخ 10 اکتبر سال 2010 نقش داشته است. او همیشه این موضوع را تکذیب می کرد اما مقامات قضایی فوتبال ایتالیا تحقیقات خود را برای آنالیز صحت و سقم خود شروع کردند و بعد از 10 سال خاتمه این پرونده شروع کردند.

سینیوری با وجود اینکه می توانست از قانون مرور زمان (معمولاً بین 3 تا 7 سال) برای مختومه کردن پرونده اتهامش استفاده کند، اجازه داد روال قانونی تحقیقات ادامه پیدا کند چرا که اصرار داشت بی گناهی اش در دادگاه اثبات گردد و این اتفاق هم خاتمه با نبود مدارک کافی دال بر اثبات تخلفش رخ داد.

سینیوری 53 ساله که در فاصله سال های 1992 تا 1995 برای تیم ملی ایتالیا بازی کرد، درباره تبرئه شدنش گفت: من بابت این اتهام، به شیوه های مختلف تاوان داده ام چون در خصوص من عدالت به صورت نسبی برقرار شد. این را هم به این دلیل می گویم که کسی نمی تواند سال هایی که تحت تأثیر این ماجرا به من سخت گذشت را برایم جبران کند. من تمام این کارها را انجام دادم تا از نظر ورزشی لکه ای که به اعتبارم افتاده بود را پاک کنم. این پیروزی اولم بود و امیدوارم که پیروزی های دیگری در راه باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6381

به "اتفاق عجیب در یک پرونده تبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در یک پرونده تبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید