احداث دهکده گردشگری در ازناو خلخال مطالعه می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مطالعه احداث دهکده گردشگری در منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال اطلاع داد.

احداث دهکده گردشگری در ازناو خلخال مطالعه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز چهارشنبه 30 آبان 97 در خصوص آخرین مطالعات مشاور در منطقه نمونه گردشگری ازناو توضیح داد: در منطقه نمونه گردشگری ازناو احداث دهکده گردشگری در حال آنالیز است.

او اضافه نمود: جانمایی تاسیسات گردشگری در 300 هکتار توسط مشاور مطالعه می گردد که با تصویب قطعی آن می توان به ساماندهی این منطقه اقدام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: با توجه به جاذبه های کم نظیر طبیعت این منطقه تقاضاهای مختلف به اداره کل واصل شده است و با این وجود به دنبال تدوین نقشه راه و طرح جامع و در ادامه ارائه پیشنهاد به سرمایه گذار هستیم.

به گفته فلاحی اجرای پروژه های سرمایه گذاری بدون مطالعه جامع و در نظر دریافت ضرورت های توسعه و قابلیت های هر منطقه قابل قبول و پذیرفته نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 516

به "احداث دهکده گردشگری در ازناو خلخال مطالعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث دهکده گردشگری در ازناو خلخال مطالعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید