اطری، تیموری و یزدانی فینالیست شدند، امامی به دیدار رده بندی رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز سه شنبه با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر شیان چین آغاز شد.

اطری، تیموری و یزدانی فینالیست شدند، امامی به دیدار رده بندی رسید

بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت تا در دیدار نهایی به مصاف کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 از کره شمالی برود.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول با نتیجه 7 بر 7 توانست کاتای یرلانبیک از چین را شکست دهد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند باخت و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت. وی در دور بعد مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در دیدار نیمه نهایی مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 باخت و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 4 اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف زوپینگ لینگ از چین رفت و با نتیجه پیروز شد و به دیدار فینال رسید. تیموری در دیدار فینال به مصاف پاروین رانا از هند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 3 علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. وی در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان می رود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1174

به "اطری، تیموری و یزدانی فینالیست شدند، امامی به دیدار رده بندی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطری، تیموری و یزدانی فینالیست شدند، امامی به دیدار رده بندی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید