اطفای حریق یک واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش نوای پرنده پارسی، اعلام گزارش تلفنی در شب گذشته مبنی بر آتش سوزی یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 ، تیم آتش نشانی منطقه آزاد انزلی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

اطفای حریق یک واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی

اعلام گزارش تلفنی در شب گذشته مبنی بر آتش سوزی یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 ، تیم آتش نشانی منطقه آزاد انزلی بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

بنا بر این گزارش شرکت موژن طب کاسپین یکی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی بوده که دچار حریق شد و بلافاصله پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و بررسی موقعیت ، تیم های عملیاتی از سه جهت اقدام به اطفاء نمودند.

گفتنی است در عملیات اطفاء حریق مهندس مجید فاتحی جانشین رییس ستاد مدیریت بحران سازمان نیز در محل حادثه حاضر بوده و با کنترل شرایط مانع از سرایت آتش به ساختمان های مجاور شدند.

اما متاسفانه حجم حریق در این کارخانه بالا بوده و علت حادثه در حال بررسی است.

بنا بر این گزارش مهندس وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری به همراه مدیران صنایع و توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد انزلی صبح امروز به همراه مدیرعامل کارخانه از شرایط کارخانه موژن طب کاسپین که دچار حریق شده بود بازدید کردند و میزان خسارت توسط کارشناسان در حال بررسی است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6615

به "اطفای حریق یک واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطفای حریق یک واحد تولیدی در منطقه آزاد انزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید