افتتاح فولاد آرنا با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش نوای پرنده پارسی، با اعلام استاندار خوزستان استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهور به زودی افتتاح می گردد.

افتتاح فولاد آرنا با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان (فولادآرنا)، گفت: به زودی آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور سفری به استان خوزستان خواهد داشت که در این سفر پروژه های بزرگی در خوزستان از جمله استادیوم 35 هزار نفری فولاد آرنا به افتتاح خواهند رسید. وی با بیان این که این استادیوم با کیفیت بوده و با امکانات بسیار عالی تجهیز شده است و ان شاءالله این استادیوم مبارک صنعت فولاد، باشگاه فولاد و مردم خوزستان باشد، گفت: ان شاءالله استادیوم فولاد آرنا منشاء شادی، آسایش و آرامش مردم خوزستان و اهواز باشد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: تمام خوزستانی های هوادار تیم های استان هستند و از این که شرایط این چنینی برای تیم مورد علاقه شان ایجاد می گردد، خوشحال می شوند. فکر می کنم این استادیوم جزو استادیوم های کم نظیر کشور باشد و می تواند در AFC درجه A را دریافت کند و جزو استادیوم هایی باشد که مسابقات بین المللی سطح بالا نیز در آن برگزار گردد.

وی با بیان این که توصیه ما به نگهداری خوب این استادیوم است، گفت: فولاد آرنا، کار کم نظیر و آماده شدن آن باعث خوشحالی ما است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 351

به "افتتاح فولاد آرنا با حضور معاون اول رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فولاد آرنا با حضور معاون اول رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید