افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه ها در هفته دولت، مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان این سازمان در مرداد ماه با افزایش 15 درصدی نسبت به قبل، روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.

افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، وحید قبادی دانا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: مبلغ مستمری خانواده یک نفره از محل هدفمندی یارانه ها از 108 هزار تومان به 125 هزار تومان، خانواده دو نفره از 215 هزار به 248 هزار تومان، خانواده سه نفره از 289 هزار به 332 هزار تومان، خانواده چهار نفره از 384 هزار به 442 هزار تومان و خانواده پنج نفره از 416 هزار به 479 هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: برای مستمری بگیران بهزیستی، علاوه بر مستمری از محل هدفمندی یارانه ها، از محل اعتبارات سازمان بهزیستی نیز مبالغی ماهانه به آنان اختصاص می یابد، بنابراین با احتساب مبالغی که از سوی اعتبارات بهزیستی و محل هدفمندی یارانه ها به آنان پرداخت می شود، حداقل عدد مستمری خانوارهای تحت پوشش بهزیستی برای خانواده یک نفره 188 هزار و 500 تومان و برای خانواده پنج نفره، 599 هزار تومان خواهد بود که برای مرداد ماه روی کارت بانکی مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ابراز امیدواری کرد که با تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه بتوان این مابه تفاوت افزایش یافته مستمری ها را برای ماه های فروردین تا تیرماه در آینده نزدیک پرداخت کرد.

قبادی دانا تاکید کرد: مبلغ افزایش 15 درصد مستمری ها از محل هدفمندی یارانه ها در ماه های آینده نیز اعمال خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4940

به "افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید