افشاگری عجیب در خصوص بازگشت کوتینیو به بارسلونا!

به گزارش نوای پرنده پارسی، کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو در خصوص شرایط بازگشت این بازیکن به نوکمپ صحبت کرد.

افشاگری عجیب در خصوص بازگشت کوتینیو به بارسلونا!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالیکه در اوایل تابستان به نظر می رسید فیلیپ کوتینیو جایی در برنامه های فصل بعد بارسلونا ندارد و به تیمی از لیگ برتر فروخته خواهد شد، اما رونالد کومان خواستار بازگشت او به بارسا شد و حالا ستاره برزیلی در کنار دیگر بازیکنان تمرین می نماید. کیا جورابچیان مدعی شد نشانه ها حاکی از ایجاد تغییرات در بارسلونا در فصل پیش رو است. جالب اینجاشت فردای باخت مقابل بایرن و وقتی هنوز کیکه ستین سرمربی بارساونا بوده، کومان در حال برنامه ریزیی برای فصل بعد بوده است.

کیا جورابچیان گفت: روز بعد از پیروزی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، رونالد کومان با فیلیپ کوتینیو تماس گرفته و به او گفت که در برنامه هایش جایی داشته و دوست دارد ستاره برزیلی فصل بعد در بارسلونا بازی کند.

ابتدا قرار بود کوتینیو از تاریخ هفت سپتابر در تمرینات بارسلونا حضور یابد، اما خود این بازیکن نمی خواست آمادگی جسمانی اش را از دست بدهد و به همین دلیل تمرینات خود را زودتر در کمپ بارسلونا شروع کرد. همه نشانه ها به این واقعیت اشاره دارند که بارسلونا کاملا تغییر نموده است، نحوه فلسفه آنها در خصوص اینکه چگونگی کوشش برای تغییر نسبت به فصل قبل مشحص است و حالا آنها قصد دارند از بازیکنانی مانند کوتینیو، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان که در سالهای اخیر جذب نموده اند در ترکیب تیم استفاده نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5139

به "افشاگری عجیب در خصوص بازگشت کوتینیو به بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری عجیب در خصوص بازگشت کوتینیو به بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید