انتخاب استاندار دغدغه نمایندگان مازندران است

به گزارش نوای پرنده پارسی، شمس الله شریعت نژاد در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه پس از انتخاب مهندس اسلامی استاندار سابق استان مازندران به عنوان وزیر راه و شهر سازی انتخاب استاندار از جمله مباحثی است که موجب دغدغه همه بویژه نمایندگان مجلس است گفت: استمرار فعالیت استاندار با توجه تغییرات مرتب به جهت عمر کوتاه مدیریت مسئولین خوب بوده و تاکید داریم فردی صالح دارای پیشینه مثبت استاندار مازندران گردد.

انتخاب استاندار دغدغه نمایندگان مازندران است

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مازندران در مشاوره با دولت و وزارت کشور یاری می کنیم تا انتخاب اصلح اتفاق بیفتد توضیح داد:انتخاب استاندار مطلوب سبب کم شدن دغدغه نمایندگان و با برنامه ریزی کار کردن در استان مازندران سبب افزایش ثبات مدیریت می گردد.

شریعت نژاد اضافه نمود: در اولین نشست نمایندگان مجلس روند انتخاب استاندار آنالیز و مشاوره های مناسبی به دولتمردان خواهیم داد و استاندار بومی با توجه به شناخت بیشتر از استان مناسب تر و بهتر بوده است و باید ببینیم سیاست دولت چیست.

وی اضافه نمود: در گذشته ما قبل از انتخاب مهندس اسلامی چند گزینه بومی را معرفی کردیم که دولتی ها اعلام کردند گزینه غیر بومی باشد.

شریعت نژاد درباره جاذبه های گردشگری و طبیعی استان مازندران گفت: استان مازندران با داشتن مواهب طبیعی و زیبایی های خدادای هر انسانی را در یک نگاه به جاذبه های گردشگری خود خیره میکند و فاصله کوتاه بین ساحل و ارتفاعات سبب جذب گردشگران می گردد.

وی اضافه نمود: وجود آبشارهای متعدد، تنوع زیستی و اقلیمی و طبیعت زیبای غرب مازندران چشم نواز بوده و در حوزه اکو توریسم در کشور سرآمد هستیم.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد درخانه دولت با بیان اینکه سرمایه گذاری در استان مازندران جهت خدمات دهی به گردشگران مد نظر قرار گیرد اظهار کرد: دولت با خدمات زیر بنایی و آماده سازی زیر ساختها مانند آب برق راه و امکانات حمل و نقل و سیستم فرودگاهی و کشتیرانی و ریلی را فراهم کند تا در رفت و آمد تسهیل گردد که تا به امروزه به صورت دقیق و کامل انجام نشده است.

وی اضافه نمود: در غرب استان مازندران کشاورزی می توانست جاذبه گردشگری داشته باشد و فعالیتهای چایکاری دامداری ابریشم برنج کاری کیوی باغداری صنایع دستی که پرجاذبه بوده که باید رونق پیدا کند و نیازمند حمایت دولت است.

دکتر شریعت نژاد توضیح داد: استاندار جدید مازندران نسبت به تسهیل سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران که بسیار مهم بوده اقدام نمایند تا از محل آن اشتغال و فراوری که زمینه ساز توسعه مازندران است فراهم گردد.

وی خاطر نشان کرد: استان مازندران یکی از استان های پرباران و مستعد برای کشاورزی بوده ولی دارای وسعت کمی بوده که باید به ارزش اضافه نموده در واحد سطح آنالیز گردد تا راندمان سطح با توجه به افزایش اراضی محصول بهتری دریافت کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 436

به "انتخاب استاندار دغدغه نمایندگان مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب استاندار دغدغه نمایندگان مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید