انتخاب یک مربی ایرانی درکنار اسکوچیچ مهم است، باید زودتر از این ها لیگ را تعطیل می کردند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سهراب بختیاری زاده معتقد است که حضور یک مربی ایرانی در کنار اسکوچیچ می تواند به تیم ملی فوتبال ایران یاری بیشتری کند.

انتخاب یک مربی ایرانی درکنار اسکوچیچ مهم است، باید زودتر از این ها لیگ را تعطیل می کردند

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگاران، درباره لغو رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: باتوجه به این شرایط و خبررسانی هایی که این روزها درباره کرونا می گردد، به اعتقاد من باید زودتر از این ها لیگ را تعطیل می کردند. مسوولان دیر اقدام نموده اند چراکه به هرحال ما برای سلامت خودمان و جامعه ورزش می کنیم. فوتبال حرفه ای برگزار می گردد تا درآمدزایی داشته باشد و به جامعه شور و نشاط بدهد.

او ادامه داد: با این وضعیتی که می بینیم نباید ورزشکاران مان را در معرض خطر قرار دهیم چرا که احتمال ابتدا به بیماری کرونا وجود دارد و خطر آن ها را تهدید می نماید و باید یکی دو هفته لیگ تعطیل باشد تا شرایط به حالت قبل برگردد. با این که این تصمیم دیر اعلام شد اما به نظرم در کل تصمیم درستی بود. پرسپولیسی ها اگر راضی به تعطیلی لیگ نیستند، برای این است که نسبت به شرایط خودشان تصمیم می گیرند اما تصمیم گیری ها باید برای سلامت جامعه باشد. کیفیت فوتبالی را نباید ببینیم و باید به سلامت جامعه نگاه کرد. مثلا در سری آ ایتالیا هم بازی ها لغو شد چرا که به نفع آن ها بود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره اهمیت حضور دستیار ایرانی روی نیمکت تیم ملی گفت: چیزی که امروز برای مان مهم است موفقیت تیم ملی است و این که به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظرم انتخاب یک مربی ایرانی در کنار اسکوچیچ مهم است چرا که می تواند یاری کند. چیزی که مهم است این است که یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی باشد. انتخاب وحید هاشمیان هم حتما یاری می نماید چرا که او جزو لژیونرهای مان بوده، در آلمان بازی نموده است و تجربه بین المللی خوبی دارد.

وی در انتها اضافه کرد: برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت دارم. آقای اسکوچیچ چند سال است در ایران حضور دارد و در این برهه از زمان می تواند به تیم ملی یاری کند. اگر مسائل مالی و دیگر مسائل کشورمان را در نظر بگیریم به اعتقاد من در این شرایط تصمیم عاقلانه ای گرفته شد. باید انتقادها از انتخاب اسکوچیچ را کنار بگذاریم و به تیم ملی یاری کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3901

به "انتخاب یک مربی ایرانی درکنار اسکوچیچ مهم است، باید زودتر از این ها لیگ را تعطیل می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب یک مربی ایرانی درکنار اسکوچیچ مهم است، باید زودتر از این ها لیگ را تعطیل می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید