اندو: ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و پاس های بلند می دهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، ما اول باید توپ را بگیریم و برنامه ریزی کنیم چه کار کنیم اما ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و آنها پاس های بلند می دهند.به همین علت باید برنامه ریزی کنیم مقابل این تاکتیک حریف برنامه خوبی داشته باشیم.

اندو: ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و پاس های بلند می دهند

ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و پاس های بلند می دهند

واتارواندو، هافبک تیم ملی ژاپن که به جای یوشیدا کاپیتان تیمش دردر نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران شرکت نموده بود گفت:ایران تیم سطح بالایی است، اما ما به دنبال ارائه بازی معمول خودمان هستیم. ما، بازیکنان ژاپن به خوبی خود را با شرایط موجود وقف داده ایم، به خوبی آماده این مسابقه هستیم و روی بازی فردا تمرکز داریم.

ایران تیم قدرتمندی است، مقابل آنها چطور بازی خواهید کرد؟، اندو در پاسخ به این سوال گفت: پیش از هر چیز باید مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. خیلی مهم است هنگامی که ایران صاحب توپ است، چطور بازی کنیم. به نظرم ایران در انتقال توپ های بلند به خط حمله خیلی قدرتمند است و ما باید خودمان را برای این مورد آماده کنیم.

هافبک تیم ملی ژاپن در پاسخ به این پرسش که تیم کنونی ژاپن را در مقایسه با تیمی که در جام جهانی بود، چطور می بینید؟، گفت:بعد از جام جهانی بابت حذف مقابل بلژیک پشیمانی هایی به صورت انفرادی و تیمی داشتیم. با این حال بعد از جام جهانی تعدادی از بازیکنان تیم ملی ژاپن به لیگ های اروپایی انتقال یافتند. خود من هم در ادامه توانستم خودی در تیم ملی نشان بدهم و همین باعث شد تا اعتمادبه نفسم بالا برود.

اندو ادامه داد:پست هایی در تیم هست که هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته صندلی خود در آنجا را تضمین کند که یکی از آنها پست خود من است و باید با ارائه عملنمودهایی بهتر در آینده صندلیم را در ترکیب اصلی تضمین کنم و رهبر تیم شوم، اما پیش از هر چیزی روی بازی فردا(دوشنبه)تمرکز دارم.

این بازیکن 25 ساله پیراهن شماره 6 تیمش را به تن می نماید بعد از حضور در تیم های ملی پایه ژاپن از سال 2015 به تیم ملی دعوت می گردد و بعد از جام جهانی هم به تیم سنت ترویدن بلژیک پیوست تا کی دیگر از لژیونرهای سامورایی ها باشد

3-300

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 762

به "اندو: ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و پاس های بلند می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندو: ایران زیاد توپ نگه نمی دارد و پاس های بلند می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید