اپل با 2 پرونده قضایی جدید در ایتالیا و پرتغال رو به رو شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، در انتها سال 2017 اپل اعتراف کرد که باتری بعضی از آیفون ها را عمدا کند نموده است و بلافاصله نیزبا پرونده های قضایی روبرو شد. اکنون در جدیدترین طح شکایت علیه اپل، یک آژانس حمایت از حقوق مصرف کننده ایتالیا، Altroconsumo، با طرح یک دادخواست علیه این شرکت، خواهان جبران خسارت 60 یورویی برای هر دستگاه (در مجموع 60 میلیون یورو) شده است.

اپل با 2 پرونده قضایی جدید در ایتالیا و پرتغال رو به رو شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ماجرا به همین جا خم نمی گردد، این طرح ادعا درست مشابهطرح شکایتی است که ماه گذشته علیه این شکت از سوی شرکت هایی در بلژیک و اسپانیا ثبت شد.

یک مورد دیگر نیز در راه است، ظرف چند هفته آینده شکایتث از پرتغال ارسال می گردد. این شکایت جدید، هر چهار مورد مدل های زیر را هدف قرار داده است: آیفون 6 و 6 پلاس، 6s و 6s پلاس.

در اینجا یک جدول زمانی جزئی از رویداد ها آورده شده است، که بر روی گروه مصرف کنندگان حوزه یورو تمرکز دارد، گردهمایی آژانس های حمایت از حقوق مصرف کنندگان از بلژیک، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و برزیل که پشت این چهار دادخواست است. این جدول زمانی حتی شامل جریمه 25 میلیون یورویی در فرانسه نمی گردد.

همه این ها بیش از جریمه های 113 میلیون و 310 تا 500 میلیون دلاری است که اپل باید در آمریکا پرداخت می کرد (حدود 25 دلار برای هر تلفن). توجه داشته باشید که در موارد ایالات متحده و فرانسه، آیفون 7، 7 پلاس و SE نیز شامل شدند، نه فقط 6/6. دادگاهی در برزیل نیز پرونده قضایی مشابهی راجع به اپل در خصوص مشکل مربوط به باتری بیان کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6114

به "اپل با 2 پرونده قضایی جدید در ایتالیا و پرتغال رو به رو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با 2 پرونده قضایی جدید در ایتالیا و پرتغال رو به رو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید