ایجاد 7300 فرصت شغلی از محل اشتغال پایدار روستایی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سیدابوالفضل رضوی ظهر امروز در نشست آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی استان های شمال غرب کشور گفت: حدود 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی تاکنون پرداخت و حدود 5 هزار میلیارد تومان نیز قرارداد در این زمینه منعقد گردیده است.

ایجاد 7300 فرصت شغلی از محل اشتغال پایدار روستایی

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در خصوص توسعه مناطق محروم و روستایی کاری کرد کارستان که در هیچ دولتی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی انجام نگردیده بود.

رضوی ادامه داد: در این دولت لایحه دوفوریتی برای اشتغال روستائیان و عشایر با موضوع برداشت معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام تک رقمی به مجلس ارائه و این مهم با اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.

رضوی گفت: در این راستا برای روستاها و مناطق عشایرنشین مرزی وام با کارمزد چهار درصد و روستاهای غیرمرزی تسهیلات با کارمزد 6 درصد پرداخت می گردد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل بانک سینا با کارمزد هشت درصد برای اشتغال روستائیان، گفت: همچنین پرداخت تسهیلات از طریق بانک پارسیان از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این ارتباط است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اضافه کرد: تاکنون از محل بانک سینا 900 میلیارد تومان پرداخت و حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان قرار داد منعقد گردیده، ولی از محل بانک پارسیان پرداخت زیادی انجام نگردیده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز از محل اشتغال پایدار روستایی حدود 53 هزار و از محل بانک سینا نیز 7 هزار و300 نفر فرصت شغلی ایجاد گردیده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 239

به "ایجاد 7300 فرصت شغلی از محل اشتغال پایدار روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 7300 فرصت شغلی از محل اشتغال پایدار روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید