باباصفری بهترین دروازه بان جام حذفی هندبال رومانی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران - خبرنگاران - دروازه بان ایرانی تیم هندبال استوابخارست رومانی بعد از نایب قهرمانی جام حذفی، به عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات انتخاب شد.

باباصفری بهترین دروازه بان جام حذفی هندبال رومانی شد

به گزارش خبرنگاران، در انتها جام حذفی هندبال رومانی تیم تیمسوآرا به مقام قهرمانی رسید و تیم استوا بخارست که محسن باباصفری را در ترکیبش دارد دوم شد. در انتها این مسابقه دروازه بان ایرانی استوابخارست ستاره بازی و بهترین دروازه بان جام نام گرفت.

در این مسابقه باباصفری عملکرد خوبی داشت و با اینکه تیمش 31 بر 27 باخت اما توانایی هایش را ثابت کرد و در نهایت نیز به عنوان بهترین دروازه بان جام حذفی رومانی معرفی گردید تا بازهم لژیونرهای هندبال ایران توانایی هایشان را نشان دهند.

در بازی رده بندی این مسابقات نیز تیم های دینامو بخارست و فوکشانی به مصاف هم رفتند که در انتها دینامو بخارست 32 بر 30 حریفش را شکست داد و به مقام سوم رسید. در این مسابقه سعید حیدری راد بازیکن ایرانی در ترکیب تیم دینامو غیبت داشت اما علیرضا موسوی در ترکیب دینامو درخشید.

ورزشی**ع-ح**2024

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 972

به "باباصفری بهترین دروازه بان جام حذفی هندبال رومانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باباصفری بهترین دروازه بان جام حذفی هندبال رومانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید