باگ جدید توییتر: افشای اطلاعات موقعیت مکانی تا 7 روز پس از حذف توییت

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت توییتر خاطرنشان کرد که نوعی باگ جدید در سیستم خود مشاهده نموده که باعث می گردد حتی پس از حذف یک توییت توسط کاربر، باز هم موقعیت مکانی وی افشا گردد.

باگ جدید توییتر: افشای اطلاعات موقعیت مکانی تا 7 روز پس از حذف توییت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وجود برخی اشکالات در توییتر باعث می گردد این موضوع رخ دهد. مدتی پیش نیز توییتر رسما اعلام نموده بود که مسئله ای در خصوص موقعیت مکانی کاربران را رصد نموده و به زودی آن را حل می نماید.

بر اساس اعلام توییتر این مشکل باعث می گردد موقعیت مکانی برخی توییت ها به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد. برخی از کاربران که با مشکل مذکور روبرو شده اند می گویند در بعضی موارد توییت آنها در نتایج جستجو بر اساس موقعیت مکانی توییتر تا هفت روز باقی می ماند.

ویژگی جغرافیایی توییتر نخستین بار در سال 2009 راه اندازی شده است. در آن موقع، توییتر گفت: وقتی در توییتر پیام دوستانتان را خواندید، با استفاده از متن می توانید روی اطلاعات محلی تمرکز کنید. هرچند این ویژگی به طور پیش فرض قرار داده شده و اگر کاربران آن را روشن یا خاموش نمایند بر اساس دلخواه خود موقعیتشان را با دیگران به اشتراک می گذارند، اما هنگامی که یک جیمیل را با مکان خود تگ کنید، این اطلاعات به طور پیش فرض روی توییت های آینده نیز برچسب گذاری می گردد. در همان زمان توییتر به کاربران هشدار داد اگر مایل به افشای موقعی مکانی خود نیستند بهتر است گزینه مذکور را به وسیله بخش حریم خصوصی و ایمنی توییتر خاموش نمایند.

اگرچه توییتر اعلام نموده این موضوع به راحتی با خاموش کردن بخش موقعیت مکانی قابل حل است اما برخی از کاربران نگرانند که این انتها ماجرا نباشد و باز هم در این خصوص با مشکلاتی روبرو شوند.

توییتر در این راستا اعلامیه صادر نموده که:

در روز چهارشنبه، 10 اکتبر، ما یک مشکل را شناسایی کردیم که در آن اگر شما اطلاعات موقعیت مکانی خود را حذف نکنید ممکن است روی جستجوهای موقعیت مکانی شما توسط دوستانتان تا 7 روز دیده گردد. به این ترتیب ما توییتهای مبتنی بر مکان یابی حذف شده را مجددا حذف کردیم.ما برای اشتباه اتفاق افتاده عذر میخواهیم. شما می توانید برای چت کردن بدون موقعیت مکانی به راحتی از گزینه خاموش کردن موقعیت مکانی بهره ببرید. هیچ اقدامی عتلیه کاربران رخ نداده اما اگر مسئله ای برای اکانت شما اتفاق افتاده با توییتر به وسیله صفحه پرسشنامه سیاست حفظ حریم خصوصی تماس بگیرید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 425

به "باگ جدید توییتر: افشای اطلاعات موقعیت مکانی تا 7 روز پس از حذف توییت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ جدید توییتر: افشای اطلاعات موقعیت مکانی تا 7 روز پس از حذف توییت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید