با بازی های گرافیکی مشکل دارید؟ این ابزار برای شما است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: قطعا شما نیز گاهی با تخصیص منابع سیستم خود برای بازی هایی که از گرافیک بسیار بالا برخوردار هستند مشکل دارید.

با بازی های گرافیکی مشکل دارید؟ این ابزار برای شما است

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، بازی های گرافیکی روز به روز در حال توسعه و ترقی هستند و با استفاده از سخت افزارهای جدیدی که روز به روز با تکنولوژی های جدید روانه بازار میشوند، گرافیک بازی ها به واقعیت نزدیکتر میشود.

از همین روی است که Gamer های حرفه ای اهمیت ویژه ای را برای سخت افزارهای اصلی سیستم خود قایل هستند و با ایشان اهمیت زیادی دارد که با به روز ترین سخت افزارها و کارت ها گرافیکی از بازی های روز دنیا عقب نمانند. اما برای افرادی که از بروز ترین سخت افزارها برخودار نیستند ولی میخواند از بروز ترین بازی های رایانه ای لذت ببرند، تکلیف چیست:

ما پاسخ شما را با ابزار iObit Game Assistant میدهیم. ابزاری که یک راه حل نهایی برای همه دوستداران بازی های رایانه ای است. این ابزار به شکل اتوماتیک سیستم شما را به گونه ای پیکر بندی میکند که در هنگام انجام بازی های گرافیکی با مسئله ای برخورد نکنید.

این ابزار همچنین قابلیت رصد و بررسی حرارت و عملکرد سخت افزارهای سیستم را در اختیار کاربران قرار میدهد که به وسیله آن قادر خواهید بود از Over-heat یا حرارت بیش از حد سیستم جلوگیری کنید:

این ابزار بدون هیچ مسئله ای برای همخوانی بر روی ویندوز 8.1 و البته نسخه های پیشین ویندوز اجرا میشود. البته در حال حاضر این ابزار تنها از بازی های Direct X و Open GL پشتیبانی میکند که خوشبختانه اغلب بازی های معروف با همین دو سیستم طراحی شده اند. در پنجره اصلی یعنی Game Window قادر هستید که دمای فعلی CPU را مشاهده کنید که کمک میکند با رصد مداوم عملکرد و شرایط سخت افزار از آسیب به آن خودداری کنید:

در پنجره اصلی همانگونه که در تصویر فوق مشاهده میکنید، فهرستی از بازی های نصب شده بر روی سیستم را مشاهده میکنید و همچنین قادر هستید خود اقدام به اضافه کردن بازی ها به این فهرست کنید. در پنل سمت راست میتوانید درجه حرارت CPU و GPU و همچنین Mainboard را در حالت Real-Time مشاهده کنید. این پنل همچنین اطلاعاتی در خصوص سرعت فن سیستم به شما ارائه میکند.

اگر بر روی لینک Show Trends کلیک کنید میتوانید اطلاعات مربوط به درجه حرارت سخت افزارها را به شکل نمودار مشاهده کنید:

ابزار Optimize کردن بازی ها

ابزار Game Assistant هنگامی که درجه حرارت سیستم از حد معین شده بالاتر ورد به شما هشدار میدهد. میتوانید این حد و مرز و هشدار مربوط به آن را از Settings نرم افزار تغییر دهید. ابزار هشدار این نرم افزار بسیار کاربردی است زیرا زمانی که گرم بازی کردن هستید، میتواند شما را از یک خسران بزرگ نجات دهد!

برای دسترسی به این تنظیمات بر روی آیکون منوی ابزار (در کنار دکمه Minimize) کلیک کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید و به تب Temperature بروید:

قبل از اجرای هر بازی برنامه به شکل اتوماتیک به شما پیشنهاد میکند که کمی RAM سیستم را پاکسازی کنید و برای این امر نسخه دوم این نرم افزار با ابزار Ram Cleaner منتشر شده است. برای پاکسازی رم خود بر روی آیکون CleanRAM در سمت راست صفحه ابزار کلیک کنید:

همانگونه که مشاهده میکنید این ابزار با واسط کاربری ساده و زیبای خود و در عین حال عملکرد اتوماتیک در بهینه سازی منابع سیستم برای اجرای بازی های گرافیکی، یک ابزار کاملا کاربردی و خوب برای اوقاتی است که میخواهید صرف بازی های رایانه ای کنید.

اجرای بازی های سنگین بدون مشکل یک کار سخت و سخت است اما با داشتن این ابزار و انجام بسکمک از کارها به شکل اتوماتیک میتوانید بدون نگرانی از وارد شدن آسیب جدی به سیستم، به راحتی از بازی کردن خود لذت ببرید.

برای دانلود این ابزار میتوانید از لینک مستقیم زیر استفاده کرده یا به آدرس وب سایت اصلی نرم افزار در اینجا بروید:

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

منبع:تابناک

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3795

به "با بازی های گرافیکی مشکل دارید؟ این ابزار برای شما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بازی های گرافیکی مشکل دارید؟ این ابزار برای شما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید