برخی از مدیران به استقلال می آیند تا در جامعه شناخته شوند

به گزارش نوای پرنده پارسی، داریوش یزدی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سعادتمند با سر و صدای زیاد آمد و معلوم نشد چرا برکنار شد. با صحبت کردن ما هم چیزی درست نمی شود. تا به امروز خیلی ها درباره مسائل این تیم صحبت کردند مگر مسائل حل شد؟ آقای مددی را از دور می شناسم و شناخت نزدیکی از ایشان ندارم.

برخی از مدیران به استقلال می آیند تا در جامعه شناخته شوند

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: رفت و آمدهای فراوان مدیریتی باعث ایجاد یک بحران مدیریت در استقلال شده و سر منشاء این اتفاقات سوء تصمیم گیری افراد دولتی برای این باشگاه است. وقتی دولتی ها که برای این تیم تصمیم گیری می کنند و شناخت جامع و کاملی از فضای این باشگاه ندارند، بیشتر به دنبال این هستند که افرادی را همسو با خودشان در این باشگاه صاحب مسئولیت کنند و خیلی از این افراد با فضای باشگاه آشنایی ندارند. همین موضوع باعث می شود مسائل فراوانی پیش آید و بدهی روی بدهی انباشته شود.

یزدی بیان داشت: برای این قبیل مدیران پیشبرد اهداف باشگاه اهمیتی ندارد و از فضاهای این باشگاه استفاده می کنند تا در جامعه شناخته شوند و بعد از اتمام مسئولیت به دنبال کارهای خودشان بروند.

وی گفت: اما من به نوعی به این تیم خوشبین هستم چون افرادی در راس امور فنی قرار گرفته اند که از جنس و خانواده این باشگاه هستند و انتخاب فکری اتفاق خوبی بود و یکی از اقدامات خوب او اضافه کردن مظلومی و مرفاوی به کادر فنی بود. این دو با تجربیاتی که دارند خیلی می توانند به پیشبرد اهداف کمک کنند. البته حضور مظلومی و مرفاوی مثل یک شمشیر دو لبه است، اما من امیدوارم حضور این دو نفر خیلی مثبت باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مس رفسنجان گفت: قرعه خوبی نصیب استقلال شد و اندکی هوشکمک لازم است تا با استفاده مناسب از این قرعه لیگ را با پیروزی شروع کنند.

یزدی بیان داشت: استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و فکری باید انرژی زیادی صرف هماهنگی نفرات جدید و قبلی نماید. فکری باید از موقعیت بازی با مس رفسنجان که هنوز حال و هوای لیگ برتر را ندارد نهایت استفاده را ببرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5509

به "برخی از مدیران به استقلال می آیند تا در جامعه شناخته شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی از مدیران به استقلال می آیند تا در جامعه شناخته شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید