برق شهر و بیشتر روستاهای بخش قطور وصل شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، استاندار آذربایجان غربی گفت: قطعی برق در مناطق زلزله زده شهرستان خوی با تلاش تیم های توزیع نیروی برق و همراهی تیم مدیریت بحران، برق شهر قطور و بیشتر روستاهای این بخش وصل شد.

برق شهر و بیشتر روستاهای بخش قطور وصل شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی افزود: همچنین برق همه روستاهای زلزله زده در سریع ترین زمان ممکن وصل خواهد شد.

وی افزود: همچنین بر اثر این زمین لرزه، ارتباطات تلفنی منطقه قطع شده که فرایند وصل ارتباطات در این بخش نیز در حال انجام است.

شهریاری خاطرنشان کرد: در زمین لرزه اول و دوم که به ترتیب با قدرت 5.7 و 5.9 ریشتر رخ داد، تلفات جانی نداشتیم و تنها 10 نفر از مصدومان هم در بیمارستان خوی بستری هستند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همه اکیپ های امدادی با تجهیزات لازم و امکانات مورد نیاز زلزله زدگان به منطقه اعزام شده اند تا مشکل روستاییان این منطقه به بهترین شکل ممکن رفع شود.

شهریاری گفت: چادر و وسایل گرمایشی مورد نیاز نیز در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته که در حال تکمیل است.

وی از قطع ارتباط برخی روستاها بر اثر 2 زمین لرزه نسبتا شدید در منطقه خبر داد و افزود: اکیپ های راهداری از بامداد دوشنبه 5 اسفند، عملیات بازکردن این راه ها را آغاز می کنند.

علاوه بر ده ها زمین لرزه با شدت کم و متوسط، یکشنبه منطقه قطور خوی 2 بار با زمین لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت حدود 85 نفر، بستری شدن 10 نفر، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب 10 تا 100 درصدی حداقل 8 روستای این منطقه شد.

  • زمین لرزه 5.7 ریشتری آذربایجان غربی را لرزاند | اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3808

به "برق شهر و بیشتر روستاهای بخش قطور وصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق شهر و بیشتر روستاهای بخش قطور وصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید