برنامه ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان اعلام شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - برنامه ششمین و آخرین روز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اعلام شد.

برنامه ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان اعلام شد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، در این رویداد فرهنگی که به دلیل شرایط کرونایی به صورت آنلاین برگزار می گردد، فیلم های منتخب در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و تیوا از ساعت 10 صبح تا 22 برای علاقه مندان نمایش داده می گردد.

*برنامه فیلیمو

در روز آدینه دوم آبان ماه 99 شش فیلم خارجی پسر ابری به مدت 77 دقیقه، جیکوب، می می و سگ های سخنگو به مدت 65 دقیقه، تنها به مدت 96 دقیقه، چیری و چری به مدت 90 دقیقه، راه طولانی شمال به مدت 85 دقیقه و پسر و دنیا به مدت 80 دقیقه نمایش داده می شوند. در بسته پویانمایی های کانون هفت انیمیشن این هم پول ماهی، توکا در قفس، زری زری کاکل زری، زندگی مورچه ها، قلب مترسک، کشاورز و ربات کیمیاگر، نقاشی رومی به مدت 95 دقیقه گنجانده شده است. برای بخش منتخب جشنواره بین المللی نیز فیلمی از هندوستان با نام لبخند به مدت 30 دقیقه در نظر گرفته شده است. خداحافظ سینما به کارگردانی یاسر احمدی به مدت 86 دقیقه آخرین فیلمی ست که در فیلیمو ویژه ناشنوایان نمایش داده می گردد.

*برنامه نماوا

در روز ششم جشنواره سی و سوم فیلم شماره29 به کارگردانی هادی رحیمی خواص به مدت 104 دقیقه در پلتفرم نماوا ویژه نابینایان نمایش داده می گردد. در بخش بین المللی نمایش 5 انیمیشن گربه ها در هلوآباد به مدت 87 دقیقه، حیوانات بیسکوییتی به مدت 91 دقیقه، پرنسس یخی با مدت زمان 88 دقیقه، سگ های قطبی به مدت 91 دقیقه و کاپیتان شمشیردندان و الماس جادویی به مدت 85 دقیقه برنامه ریزی شده است. نمایش فیلم خداحافظ سینما ساخته یاسر احمدی به مدت 86 دقیقه ویژه نابینایان نیز در این برنامه گنجانده شده است.

*برنامه تیوا

در این پلتفرم سه انیمیشن خارجی حیوانات بیسکوییتی به مدت 91 دقیقه، سگ های قطبی به مدت 91 دقیقه و کاپیتان شمشیردندان و الماس جادویی به مدت 85 دقیقه نمایش داده می گردد. شهر موش ها به مدت 78 دقیقه، سارق عروسک ها به مدت 77 دقیقه، گلنار به مدت 82 دقیقه، آهوی پیشونی سفید به مدت 89 دقیقه و مربای شیرین به مدت 92 دقیقه فیلم هایی هستند که علاقه مندان می توانند روز پنجم جشنواره در تیوا تماشا نمایند.

برنامه کارگاه ها

در این روز برگزاری کارگاه چگونه فیلم کودک خود را به بازارهای دنیای معرفی کنیم؟ در بخش بین الملل از ساعت 11 تا 13 و کارگاه تعامل سینما و بازی های ویدئویی در بخش ملی از ساعت 13 تا 15 برنامه ریزی شده است.

این دو کارگاه به وسیله تلویزیون تعاملی تیوا نیز پخش خواهد شد.

همچنین با پخش مراسم اختتامیه به صورت لایو در ساعت 18:30 جشنواره سی و سوم فیلم های بچه ها و نوجوانان به کار خود پایان می دهد.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان به دبیری علیرضا تابش برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5404

به "برنامه ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ششمین روز جشنواره کودک و نوجوان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید