تابع تصمیم مربیان تیم ملی هستم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/فارس فرنگی کار شیرازی با وجود اینکه سهمیه ورود به مسابقات المپیک توکیو را کسب نموده، اما مطمئن نیست که حتما یکی از مسافران توکیو باشد. گرایی می گوید تصمیم با کادر فنی تیم ملی است و آنها تشخیص می دهند چه کسی برای حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی مناسب تر است و شانس بیشتری برای کسب مدال دارد.

تابع تصمیم مربیان تیم ملی هستم

دو برادر شیرازی پیروز شدند دو سهمیه ارزشمند ورودی مسابقات المپیک توکیو را کسب نمایند. محمدعلی گرایی در شهریورماه سال 98 پیروز شد در رقابت های دنیای قزاقستان سهمیه وزن 77 کیلوگرم را کسب کند. در اسفندماه همان سال با شیوع کرونا تمامی مسابقات برای مدت طولانی لغو شد و حالا پس از گذشت یک و نیم سال، برادر کوچکتر او محمدرضا نیز پیروز شده یک سهمیه دیگر را در وزن 67 کیلوگرم کسب کند. اتفاقی عظیم برای ورزش شیراز و فارس که در صورت اعزام هر دو برادر به المپیک، شیرین تر هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گرایی آدینه هفته گذشته در شهر آلماتی قزاقستان خوش درخشید و با پیروزی 9 بر صفر برابر حریفی از کره جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت. او در دور اول و در کمتر از یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشته بود.

گرایی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی هم برابر آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند، با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید تا با اقتداری خاص و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز، فاتح این مسابقات شده باشد.

محمدرضا گرایی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از نتیجه به دست آمده، گفت: خدا را شکر می کنم که در مسابقاتی که گزینشی المپیک بود، با آمادگی بالایی حاضر شدم و توانستم به فینال برسم و سهمیه المپیک را کسب کنم. حریفان من حریفان کوچکی نبودند و همگی برای کسب سهمیه به رقابت ها آمده بودند، اما من با تمام توان به میدان رفتم و در فینال هم حریفم از کره جنوبی را با امتیاز بالا شکست دادم و قهرمان شدم.

وی در پاسخ به این سئوال که با کسب سهمیه، آیا حضور در المپیک توکیو قطعیست یا خیر، گفت: من تابع تصمیمات کادر فنی هستم. من سهمیه را به نام ایران گرفته ام اما در ایران رقبای بسیار خوبی دارم و این کادر فنی است که تشخیص می دهد کدام کشتی گیر، لایق حضور در مسابقات المپیک خواهد بود. هر تصمیمی که مربیان گرفتند، ما اطاعت می کنیم.

گرایی با ذکر این نکته که هیچ مسئله ای در راه آماده سازی اش برای حضور در مسابقات انتخابی وجود نداشته، اضافه کرد : امیدواریم در این چندماه باقی مانده تا مسابقات، حمایت های مسئولان همچنان ادامه داشته باشد تا هر ورزشکاری قرار است در مسابقات شرکت کند، با بهترین آمادگی ممکن راهی توکیو گردد. مسابقات المپیک عظیمترین رویداد ورزشی دنیا است و تمامی رقبا با بالاترین میزان آمادگی به آن وارد می شوند.

وی با اشاره به اینکه رحیم گیوی مربی شیرازی تاثیرگذارترین مربی او در دوران ورزش حرفه ای اش بوده، در مورد شرایط تمریناتش در حال حاضر گفت: ما در سالن خانه کشتی شیراز زیر نظر آقای گیوی تمرینات خود را پیگیری می کنیم و امیدواریم بتوانیم نماینده ای شایسته برای مردم شیراز در مسابقات کشوری و دنیای باشیم.

به گزارش خبرنگاران، از حسین اسدی به عنوان تنها رقیب جدی محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم یاد می گردد اما با توجه به آمادگی بالای محمدرضا، بعید به نظر می رسد کسی جز او بتواند نظرکادر فنی را برای حضور در مسابقات المپیک کسب کند. همچنین با توجه به توانایی بالای فنی محمدعلی گرایی، او نیز به احتمال فراوان مسافر توکیو خواهد بود تا در اتفاقی نادر، دو برادر شیرازی را به طور همزمان در عظیمترین رویداد ورزشی دنیا و در حال کوشش برای کسب مدال المپیک ببینیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6711

به "تابع تصمیم مربیان تیم ملی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابع تصمیم مربیان تیم ملی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید