تجلیل از جانی دپ در جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- جانی دپ ستاره سینمای هالیوود در جشنواره فیلم کمرایمیج که تخصصی ترین جشنواره فیلمبرداری دنیا است، تجلیل می گردد.

تجلیل از جانی دپ در جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان با اهدای جایزه افتخاری از جانی دپ ستاره سینمای آمریکا تجلیل می نماید. این جشنواره از جانی دپ به عنوان یک بازیگر با حساسیت بصری منحصر به فرد یاد نموده است.

طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، قرار است فیلم میناماتا با بازی جانی دپ به عنوان اثر خاتمه بخش بیست و هشتمین دوره جشنواره کمرایمیج سال جاری نیز نمایش داده گردد.

ستاره فیلم های دزدان دریایی کاراییب به دلیل پاندمی کرونا قادر به شرکت در جشنواره نیست با این حال او از راه دور و به وسیله اینترنت به جشنواره ملحق می گردد. دپ پاییز سال جاری مرد جشنواره های دنیا بوده است، او چندی پیش در جشنواره های زوریخ و سن سباستین ظاهر شد با این حال این روزها دوباره اروپا درگیر بیماری کووید19 شده است.

فیلم میناماتا را اندرو لویتاس کارگردانی نموده و فیلمبرداری آن را بنوا دلهام انجام داده است. این فیلم قرار است روز 21 نوامبر بدنبال اهدای جوایز جشنواره به نمایش دربیاید.

جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان که تخصصی ترین جشنواره فیلمبرداری دنیا محسوب می گردد، سال جاری بین روزهای 14 تا 21 نوامبر برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5441

به "تجلیل از جانی دپ در جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از جانی دپ در جشنواره فیلم کمرایمیج لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید