تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - استاندار تهران از ممنوعیت تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران اطلاع داد.

تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تأکیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از هرگونه تجمعی در ایام اعیاد شعبانیه پرهیز گردد و شهروندان با برگزاری مراسم دعا در خانه های خود برای فرج صاحب الزمان (عج) دعا کنند.

وی با اشاره به شرایط شکننده استان تهران اضافه کرد: با توجه به تغییر رنگ بعضی شهرستان های استان و نگرانی از نتایج سفرهای پرشمار نوروزی، رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی لازم است از این رو سال جاری در نیمه شعبان برنامه های مولودی خوانی و جشن به صورت تجمعات حضوری برگزار نگردد.

استاندار تهران سپس با درخواست از شهروندان برای عدم سفر در روزهای آینده و پرهیز از دورهمی تاکید نمود: استمرار همکاری مردم و کوشش مسئولان برای مدیریت این بیماری لازم است از این رو از شهروندان درخواست می گردد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هر گونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط شهرهای استان تهران گفت: در حال حاضر 6 شهر در استان تهران در شرایط خطرناک قرار دارند که بیشتر مراجعین به بیمارستان ها در دو شهر دماوند و فیروزکوه افراد غیربومی می باشند و به همه مردم و مسافران توصیه می کنیم که سفر خود را کوتاه کنند و الزامات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنند.

وی با تاکید بر عدم سفر به شهروندان اضافه کرد: هرگونه دورهمی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی سبب چرخش ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی می گردد از این رو برای حفظ سلامت خود و هموطنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار تهران بیان داشت: هرگونه سهل انگاری و سفرهای غیر ضروری نگرانی ها نسبت به بازگشت مسافران و شیوع پیک دیگر کرونا در تهران را افزایش می دهد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6514

به "تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمعات حضوری برنامه های نیمه شعبان در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید