تخصیص92میلیاردتومان اعتباربرای اجرای طرح های اشتغال روستایی مرکزی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی روز دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک گفت: در راستای اجرای طرح های اشتغال روستایی در استان مرکزی در مرحله اول 102 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به این استان اختصاص یافت.

تخصیص92میلیاردتومان اعتباربرای اجرای طرح های اشتغال روستایی مرکزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اضافه نمود: از مبلغ ذکر شده 92 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت اجرای طرح های اشتغال روستایی در استان مرکزی پرداخت شده که در حقیقت 90 درصد مجموع اعتبار درنظر گرفته شده است.

فرخی اعلام کرد: این میزان اعتبار پرداخت شده برای 296 طرح اشتغال روستایی تخصیص یافته و تاکنون طرح هایی که برای ایجاد اشتغال روستایی در استان مرکزی ارائه شده اند، بیش از 372 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرا احتیاج دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: 525 طرح اشتغال روستایی در حال حاضر در بانک های عامل استان مرکزی برای تصویب تخصیص تسهیلات در مرحله آنالیز قرار گرفته است که در صورت تایید مجموعا 200 میلیارد تومان اعتبار به این طرح ها تخصیص خواهد یافت.

وی بیان کرد: همچنین اعطای تسهیلات به 771 طرح اشتغال روستایی در بانک های عامل استان مرکزی به تصویب رسیده که برای اجرای این طرح ها 158 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اضافه نمود: از سوی دیگر در حال حاضر 680 طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 451

به "تخصیص92میلیاردتومان اعتباربرای اجرای طرح های اشتغال روستایی مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص92میلیاردتومان اعتباربرای اجرای طرح های اشتغال روستایی مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید