تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر به 38 نفر رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: به طور قطعی 38 نفر در استان بوشهر به کرونا ویروس مبتلا شدند.

تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر به 38 نفر رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز، 26 اسفندماه 38 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از چهار بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن ها مثبت اعلام شده است، یکی از آنان مرد 58 ساله ساکن شهرستان دشتستان و شغل راننده دارای سابقه سفر به گیلان است که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

کشمیری ادامه داد: بیمار دیگر نیز مردی60 ساله ساکن شهرستان تنگستان که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی شرح داد: دیگر بیمار جدید نیز خانم 56 ساله ساکن بوشهر که سابقه مسافرت به شهرستان کازرون برای شرکت در مراسم ترحیم دارد در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

کشمیری اضافه کرد: دیگر بیمار جدید نیز مرد 39 ساله ساکن بوشهر سابقه مسافرت به کرج داشته است در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تا امروز 53 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تا به امروز 27 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند، دور همی نروند، توصیه های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4029

به "تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر به 38 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر به 38 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید