تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می شوند

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت خودروسازی انگلیسی مینی از زیرمجموعه های بی ام و، از برقی شدن تمامی خودروهای تولیدی خود تا سال 2030 خبر داده است.

تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می شوند

آخرین مجموعه از خودروهای مصرف نماینده سوخت احتراقی شرکت مینی در سال 2025 فراوری می شوند و پس از آن مینی تنها خودروهای برقی فراوری می نماید.

مینی اولین زیرمجموعه خودروسازی بی ام و است که چنین سیاستی را اتخاذ نموده و انتظار می رود به تدریج سایر زیرمجموعه های آن نیز تمامی فراوریات خود را برقی نموده و با خودروهای بنزین سوز و گازوئیل سوز خداحافظی نمایند. فراوریات این شرکت کوچک و کم مصرف هستند و برای رفت و آمد در محیط های شهری به کار می فرایند.

این شرکت در حال حاضر خودروی برقی کوپر اس ای را فراوری می نماید و میخواهد مدل برقی خودروی کانتری من را هم تا سال 2023 فراوری کند.

دو خودروی کراس اور هم توسط مینی در سال های آینده فراوری می شوند. انتظار می رود اولیور زیپسه رئیس بی ام و طی روزهای آینده و در جریان اعلام برنامه های اقتصادی بی ام و خبرهایی را در خصوص فراوری اتومبیل های برقی تازه توسط این شرکت اعلام کند.،مهر

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6402

به "تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید