تمرین استقلال بدون حضور 2 ستاره

به گزارش نوای پرنده پارسی، تمرین امروز (جمعه) استقلال در حالی برگزار گشت که فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته به دلایل مختلف غایب بودند.

تمرین استقلال بدون حضور 2 ستاره

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش ایرنا، تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال تهران از حدود ساعت 13 در مجموعه تهرانسر آغاز شد. در ابتدای این تمرین محمود فکری دقایقی با بازیکنان راجع به دیدار با شهرخودرو صحبت کرد. بازیکنان استقلال در بخش اول تمرین به گرم کردن بدن های خود مشغول شدند. در ادامه و بعد از پاسکاری کوتاه و ترکیبی، آبی پوشان به فوتبال با 6 دروازه کوچک مشغول شدند. هدف از این بخش تمرینی مرور یک کار تیمی جهت انتقال توپ و پرسینگ در هنگام دفاع بود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال و همچنین سیاوش یزدانی، مدافع این تیم در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کردند. همچنین فرشید اسماعیلی به دلایل انضباطی و شیخ دیاباته به علت مصدومیت در این تمرین غایب بودند.

تیم فوتبال استقلال تهران باید روز یکشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف میزبان خود شهرخودروی مشهد برود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5861

به "تمرین استقلال بدون حضور 2 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین استقلال بدون حضور 2 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید