توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، 160 هزار بطری مواد ضد عفونی کننده دست به صورت رایگان به 20 بیمارستان در استان تهران و همچنین استان هایی که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشته اند، توسط هلدینگ HNT توزیع شد.

توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران

به گزارش خبرنگاران، دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید مواد ضد عفونی کننده هلدینگHNT، اظهار کرد: این هلدینگ شامل 14 شرکت دانش بنیان است که بخشی از آنها در فرایند مقابله با ویروس کووید 19 مشارکت مستقیم دارند. ما امروز شاهد تحقق یک رکورد در این حوزه هستیم، آنچه به عنوان یک خط مستمر تولید مواد ضدعفونی کننده با حداکثر مطلوبیت، کیفیت و استاندارد شاهد تحقق تولید و توزیع آن هستیم، خوشبختانه در مدت زمان کمتر از یک هفته شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم هفته آینده نیز شاهد گسترش زنجیره تولید ماسک N95 استاندارد مورد نیاز تیم های پزشکی که در خط مقدم ارائه خدمات هستند، باشیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه تا به امروز تولید53 قطعه دستگاه اکسیژن ساز در ذیل این شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است، گفت: 17 مورد نیز در آستانه تحویل است و به دلیل جایگاه مهمی که دستگاه کمپرس اکسیژن در مراکز درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 دارد، این مسئله کمک شایان توجهی به تیم های درمانی می کند.

زالی ابراز امیدواری کرد که طی یکی دو ماه آینده در مجموعه شرکت های دانش بنیان شاهد تولید ایزوپروپیل الکل نیز باشیم، چراکه تولید این محصول از نظر فنی کاری سخت در حوزه صنعت محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هلدینگ دانش بنیان HNT مشتمل بر 14 شرکت دانش بنیان در عرصه های مختلف فناوری و تولید است که در طول یک ماه گذشته پنج شرکت دانش بنیان این هلدینگ نسبت به احداث خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست با ظرفیت روزانه 30 هزار عدد بطری اقدام کرده و در این میان 300 هزار عدد بطری مواد ضدعفونی کننده دست به صورت رایگان در بیمارستان های تهران و سایر استان های دارای بیشترین ابتلا به کرونا، توزیع کرده است. همچنین توزیع 400 هزار عدد ماسک و 290 عدد گان در بیمارستان های تهران و سایر استان ها و همچنین احداث خط تولید 285 هزار عدد انواع ماسک های N99، N95 و ماسک های جراحی بر اساس تکنولوژی نانو و 100 میلیون عدد انواع ماسک از دیگر اقدامات این هلدینگ بوده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4226

به "توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید