توصیه های سخنگوی وزارت بهداشت درباره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه کرد که با توجه به لغو طرح ترافیک تهران، افراد در صورت خروج از منزل تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکرده و در صورت ضرورت استفاده از مترو و اتوبوس، فاصله گذاری فیزیکی را رعایت و حتما از دو ماسک استفاده کنند.

توصیه های سخنگوی وزارت بهداشت درباره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیما سادات لاری بیان نمود: ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل تراکم جمعیت به عنوان یکی از کانون های جدی شیوع کووید 19 شناخته می شود و شانس ابتلا به بیماری در این ایام در اماکن مذکور بیش از هر زمان دیگری است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود گذشت چندین روز از اعمال محدودیت ها، همچنان شاهد شلوغی و ازدحام مسافران در مترو و اتوبوس های درون شهری هستیم که این موضوع بسیار نگران کننده است.

دکتر لاری بیان نمود: همچنان درخواست ما از هموطنان عزیز کشورمان در کلیه گروه های سنی این است که تا حد امکان در خانه بمانند و با توجه به لغو یک هفته ای طرح ترافیک در تهران، در صورت ضرورت به خروج از منزل تا جای ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند. در صورت ضرورت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از 2 ماسک شامل یک ماسک سه لایه از زیر و یک ماسک پارچه ای روی آن، استفاده کنند.

به گزارش وبدا، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر افراد مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستند، از سوار شدن به اتوبوس ها و یا واگن های مترو شلوغ و با سیستم تهویه نامناسب به طور جدی پرهیز کنند. همچنین ضروری است که از هر گونه تماس دست با صورت، دهان، بینی و چشم در طول راستا به طور جدی پرهیز شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6798

به "توصیه های سخنگوی وزارت بهداشت درباره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های سخنگوی وزارت بهداشت درباره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید