جهانگیری همواره یار و یاور جوانان و ورزشکاران است

به گزارش نوای پرنده پارسی، وزیر ورزش و جوانان از معاون اول رئیس جمهور به عنوان یار و یاور جامعه ورزش و جوانان نام برد که گره ها را باز نموده و جهت را برای پیشرفت هموار نموده است.

جهانگیری همواره یار و یاور جوانان و ورزشکاران است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، در محل وزرات ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاون توسعه ورزشی قهرمانی حرفه ای، معاون امور بانوان، معاون امور جوانان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارایه گزارش پرداختند.

مسعود سلطانی فر در این نشست از جهانگیری به عنوان یار و یاور جدی جامعه ورزش و جوانان نام برد و گفت: او همواره در برنامه های مهم ملی و بین المللی دعوت ما را پذیرفته و ما به عنوان یاور جدی روی حمایت ایشان حساب باز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: در بسیاری از مواردی که در عرصه ورزش و جوانان به مشکل برخورد می کنیم، جهانگیری با روی باز و با استفاده از همه امکان و اقتداری که دارند، مسائل را حل، گره ها را باز و جهت را هموار می نمایند. ضروری است شهادت دهم که در همه شرایط سخت و تنگناها که وجود داشته، معاون اول رئیس جمهور با تمام توان به ما یاری کردند تا در حرکت رو به توسعه، وظایفی برعهده داریم و اهدافی که در دولت بوده، پیروز باشیم.

سلطانی فر آرامش موجود در ورزش کشور و وفاق و همدلی بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ها را خوب توصیف و آرامش ایجاد شده در چهار رکن اصلی ورزشی کشور را زمینه ای برای توسعه ورزش ارزیابی کرد.

4127

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5160

به "جهانگیری همواره یار و یاور جوانان و ورزشکاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری همواره یار و یاور جوانان و ورزشکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید