خاطره جالب گری لینه کر از مارادونا

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و کارشناس فعلی فوتبال خاطره جالبی را از دیگو آرماندو مارادونا رقیب پیشین و فقید خود اعلام نمود.

خاطره جالب گری لینه کر از مارادونا

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، گری لینه کر، بازیکن پیشین انگلیس و اکنون مفسر محبوب و کارشناس تلویزیون انگلیس، داستانی را که برای وی و دیگو مارادونا در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 که در روسیه برگزار شد، رخ داد را اظهار داشت.

لینه کر درباره خاطره خود با دیگو مارادونا در مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: دیگو شوخ طبعی بسیار زیادی داشت. آخرین باری که او را در قرعه کشی جام جهانی 2018 مسکو دیدم اتفاق جالبی بین من و او رخ داد. ما قرعه کشی را تمام کردیم و من در مورد این که چقدر حرفه ای با دستانش گوی ها را بر می دارد با او شوخی کردم و گفتم که او با دستانش خوب کار می کند (اشاره به گل خطای مارادونا به انگلیس در جام جهانی). او پاسخی داد که واقعاً خنده دار است.

در سرانجام او به طرف من آمد و گفت: گری، این مراسم شگفت آور بود، شما کار خارق العاده ای انجام دادید. من جواب دادم:ممنون ، دیگو. وی اضافه نمود:می دانید، گری، تو به عنوان یک فوتبالیست بد نبودی، اما به عنوان یک مجری ... اگر به اندازه مجری گری در فوتبال خوب بودی، تقریباً فوتبال تو به اندازه من خوب می شد.

یادآوری خواهیم کرد، مارادونا در تاریخ 25 نوامبر به دلیل ایست قلبی در 60 سالگی درگذشت و در ادامه به خاک سپرده شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5694

به "خاطره جالب گری لینه کر از مارادونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب گری لینه کر از مارادونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید