خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اینجا خانه ملت است نه خانه دولت! آنچه امروز از بدنه اصولگرایان و اصلاح طلبان منفک شده فرصت طلبانی هستند که به دنبال منافع خودشان می‌گردند.

خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند

وی ادامه داد: کاری نکنیم که بعد از 40 سال بگوییم بابت جمهوری اسلامی که خون‌بهای 350 هزار شهید است خجالت می کشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در ادامه و با اشاره به مشکلات موجود در شرکت های شستا و بیمه روستاییان و عشایر و فولاد خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عدم امنیت شغلی در روابط کارگران باعث شده است که 98 درصد آنها قراردادهای موقت داشته باشند و از آنها چک سفید امضا بگیرند.

چنارانی ادامه داد: امروز خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند، در حالی که شوراهای اسلامی کار و انجمن های صنفی کار باید فعال شوند و پیگیر حقوق کارگران باشند.

وی خطاب به ربیعی تصریح کرد: آیا شما می دانستید که در مجموعه شستا موبایل وارد کشور می شود؟ اگر نمی دانستید که غافل بوده اید و اگر هم می دانستید که خیانت کردید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 56

به "خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کارگر کاملا سیاسی عمل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید