خبرنگاران بازیکن الدحیل: باید پیروزی برابر استقلال را فراموش کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- بازیکن الدحیل گفت: در دیدار بعدی نیز باید به مصاف استقلال برویم اما باید این بازی را فراموش کنیم تا در دیدار برگشت آمادگی لازم را داشته باشیم.

خبرنگاران بازیکن الدحیل: باید پیروزی برابر استقلال را فراموش کنیم

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در حساس ترین دیدار گروه سوم، از ساعت 22:15 در استادیوم الجوهره شهر جده به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نماینده قطر پیروز شد چهار بر سه حریف خود را شکست دهد.

سلطان البریک بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر پس از این دیدار بیان نمود: از اینکه در نهایت پیروز شدیم خوشحالم و خدا را شکر می کنم. ما بازی خوبی ارائه دادیم و حقمان بود که پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: با این سه امتیاز به صدر گروه صعود کردیم و این پیروزی در آینده به ما انگیزه می دهد تا در آن نیز پیروز عمل کنیم. در دیدار بعدی نیز باید به مصاف استقلال برویم و این بازی را فراموش کنیم تا در دیدار برگشت آمادگی لازم را داشته باشیم.

دیدار بعدی استقلال و الدحیل یکشنبه 5 اردیبهشت و از ساعت 00:45 برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6818

به "خبرنگاران بازیکن الدحیل: باید پیروزی برابر استقلال را فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن الدحیل: باید پیروزی برابر استقلال را فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید