خبرنگاران تسریع در یکپارچه سازی ضرایب حقوق وزارتخانه های علوم و بهداشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه مشترک و بررسی موضوع یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارکنان وزارتخانه های علوم و وزارت بهداشت شد.

خبرنگاران تسریع در یکپارچه سازی ضرایب حقوق وزارتخانه های علوم و بهداشت

به گزارش روز شنبه روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی در این نامه با تاکید بر موافقت و دستور معاون اول رییس جمهوری مبنی بر تشکیل کار گروه مشترکی متشکل از نمایندگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه و بررسی فرایند و چگونگی اجرای موضوع شد.

در نامه وزیر علوم خطاب به محمدباقر نوبخت آمده است: پیرو نامه شماره 173189/و مورخ 18 آبان 1399 درخصوص تشکیل کارگروه یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواهشمند است حسب تاکید معاون اول رییس جمهوری دستور فرمایید به منظور رسیدگی به موضوع مورد اشاره و تشکیل جلسه تسریع لازم به عمل آید.

بر اساس این گزارش، غلامی پیش از این نیز رسیدگی به موضوع را از معاون اول رییس جمهوری خواستار شده و اظهار کرده بود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حسب ماده یک قانون احکام دائمی طبق مقرراتی خاص و براساس آیین نامه های مصوب هیات های امنا اداره می شوند و انتظار می رود حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی (به جز کارکنان کادر درمانی که مشمول طرح تمام وقتی جغرافیایی هستند) یکسان باشد.

وزیر علوم در این درخواست تصریح کرده بود: اعمال مصوبات متفاوت در هیات های امنای دو وزارت همواره موجب بروز نارضایتی در بین اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و مؤسسات پژوهش و فناوری بوده است.

براساس پیشنهاد وزیر علوم، به منظور رفع نارضایتی های موجود، کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجة کشور تشکیل شود تا نسبت به یکپارچه سازی ضرایب حقوق و مزایای دو وزارتخانه، اقدام و پیشنهادات این کارگروه برای تصویب در دستور کار هیات های امنای ذی ربط قرار گیرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6098

به "خبرنگاران تسریع در یکپارچه سازی ضرایب حقوق وزارتخانه های علوم و بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسریع در یکپارچه سازی ضرایب حقوق وزارتخانه های علوم و بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید