خبرنگاران تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش شروع شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، اهواز- خبرنگاران- استاندار خوزستان از شروع تعمیر پل موقت عنافچه در شهرستان باوی توسط قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب کشور اطلاع داد.

خبرنگاران تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش شروع شد

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل اصلی بخش عنافچه از ماه های قبل آغاز شده است، اظهارداشت: به دنبال درخواست اهالی این منطقه مبنی بر ضرورت انجام تعمیر بخش هایی از پل موقت ، طی هماهنگی با فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، کار تعمیر این پل موقت در 2 شیفت کاری آغاز شد.

وی ادامه داد: این پل موقت توسط ارتش بنا شده بود و به دلیل بخشی از فرسودگی آن برای عبور و مرور خودروها موانعی را به وجود آورد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اتصال این بخش با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر به مرکز شهر باوی توسط این پل موقت انجام می گردد، اضافه نمود: بعد از سرانجام تعمیرات، تنها خودروهای سبک اجازه تردد از آن را خواهند داشت.

وی بیان داشت: منابع اقتصادی لازم برای تکمیل هرچه سریعتر پل اصلی عنافچه در اعتبارات عمرانی سال جاری درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، عملیات احداث پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی اسفندماه سال گذشته باحضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان باوی آغاز شد.

طرح پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی به طول 426 متر و عرض 9.5 متر با اعتباری بالغ بر 488 میلیارد و 636 میلیون ریال طی مدت 36 ماه در شهرستان باوی مرکز ملاثانی عملیاتی شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5235

به "خبرنگاران تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعمیر پل موقت عنافچه باوی توسط ارتش شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید