خبرنگاران دبیر یونگ مودو: فارس پایگاه قهرمانی و استعدادیابی این رشته رزمی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، شیراز-خبرنگاران- دبیر رشته یونگ مودو اظهار داشت: با توجه در پیش رو بودن مسابقات آسیایی ،جهانی و مستر شیپ 2021 ، استان فارس به عنوان یکی از پایگاه قهرمانی و استعدادیابی این رشته ورزش رزمی در کشور معرفی گردید.

خبرنگاران دبیر یونگ مودو: فارس پایگاه قهرمانی و استعدادیابی این رشته رزمی شد

محمدرضا اوجی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد:تهران نیز یکی از این پایگاه هاست که برای کسب مدال در این دوره از مسابقات با راه اندازی پایگاه استعداد یابی و قهرمانی در این 2استان اقدام نموده ایم تا علاقه مندان به این رشته رزمی با آخرین یافته ها و تکنیک های یونگ مودو آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شناخت و استعدادهای ورزشی در دستور کار کمیته استعدادیابی یونگ مودو ایران واقع شده است، ادامه داد: یکی از اهداف مجموعه یونگ مودو ایران اشاعه و توسعه ورزش قهرمانی و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی نوجوان و جوانان جامعه است که با جدیت آن را پیگیری می کنیم.

اوجی ادامه داد: اقدام به بهره گیری از ظرفیت های ورزش به صورت منطقه ای به منظور دسترسی آسان علاقه مندان به مراکز آموزشی از دیگر اهداف این انجمن است که با اقدامات پایگاه های قهرمانی در سطح مناطق شش گانه کشور فعال خواهند شد.

وی اضافه کرد: پایگاه قهرمانی جنوب کشور با مرکزیت استان فارس در شهر شیراز با مسوولیت دبیر این رشته فعالیت خود را شروع نموده است.

اوجی گفت: در سال 1400 با پیگیریهای اجرا شده و موافقت هیأت رئیسه ، بخش بانوان یونگ مودو نیز راه اندازی و ساینا دهناد هم به عنوان نائب رئیس بانوان یونگ مودو ایران معرفی گردید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6659

به "خبرنگاران دبیر یونگ مودو: فارس پایگاه قهرمانی و استعدادیابی این رشته رزمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دبیر یونگ مودو: فارس پایگاه قهرمانی و استعدادیابی این رشته رزمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید