خبرنگاران س ان ان از بی اطلاعی بایدن نسبت به پیروزی و یا شکست در انتخابات گفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا همزمان با گذشت چند ساعت از شروع این رویداد مهم گفت که نمی داند در این انتخابات پیروز خواهد شد یا خیر.

خبرنگاران س ان ان از بی اطلاعی بایدن نسبت به پیروزی و یا شکست در انتخابات گفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه سی ان ان، جو بایدن روز سه شنبه در پاسخ به پرسشی در این رابطه که آیا مطمئن است در جهت پیروزی در انتخابات قرار گرفته است؟، گفت: خوب، نمی دانم.

وی در جمع خبرنگاران در منطقه ولمینگتون با یادآوری اینکه ممکن است در شب سه شنبه نتایج معین نگردد، گفت: اگر مساله ای برای امشب باشد که بگویم، در خصوص آن صحبت خواهم کرد. اگر نباشد تا زمانیکه آراء فردا شمرده گردد، صبر خواهیم کرد.

بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا وی میخواهد به ترامپ پاسخ دهد در صورتی که او قبل از معین شدن نتایج اعلام پیروزی کند، گفت که وی این مسئولیت را ندارد که در این رابطه پاسخ دهد و بستگی به آن دارد که ترامپ چه بگوید و چطور در این رابطه صحبت کند.

نامزد دمکرات انتخابات آمریکا اضافه کرد: روسای جمهوری نمی توانند معین نمایند که چه آرایی شمرده شده و چه آرایی شمره نشده بلکه رای دهندگان معین می نمایند چه کسی رییس جمهوری خواهد بود. مهم نیست ترامپ چه کاری می نماید و چه می گوید، رای ها شمرده خواهند شد.

بایدن در ادامه نسبت به مشارکت گسترده در این انتخابات در میان ایالت های مهم ابراز اطمینان داد.

بایدن ساعاتی پیش نیز در ایالت پنسیلوانیا در جمع هوادارانش گفت که شاهد مشارکت رای دهندگان بیشتری در انتخابات امسال در مقایسه با کل انتخابات های تاریخ آمریکا خواهیم بود.

بایدن اضافه کرد که به او گفته اند که انتظار حضور بیش از 150 میلیون رای دهنده در این انتخابات را داشته باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5487

به "خبرنگاران س ان ان از بی اطلاعی بایدن نسبت به پیروزی و یا شکست در انتخابات گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران س ان ان از بی اطلاعی بایدن نسبت به پیروزی و یا شکست در انتخابات گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید