خبرنگاران فرماندار مشگین شهر: شرایط منطقه بحرانی تر می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار مشگین شهر با اشاره فرایند به رشد شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اظهارداشت: شرایط منطقه هر روز بحرانی تر می شود.

خبرنگاران فرماندار مشگین شهر: شرایط منطقه بحرانی تر می شود

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به فوت هشت مشگین شهری از مجموع 15 فوتی استان اردبیل در اثر ابتلا به کرونا گفت: از فردا (شنبه) نسبت به تعطیلی رسمی بازار ، تمام پاساژها و مجتمع های تجاری شهر اقدام خواهد شد.

او اضافه نمود: فقط نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بهداشتی و داروخانه ها باز بوده و از امشب خیابان اصلی امام حمینی حدفاصل میادین آزادی و امام توسط شهرداری مسدود خواهد شد.

صمدی گفت: شخصا از فردا بصورت میدانی و به اتفاق تمام اعضای شورای تامین در سطح شهر جمع آوری کامل دست فروشان خودروهای دوره گرد و سد معبر را پیگیری خواهیم کرد و در اجرای این طرح که تضمین کننده سلامت شهروندان است، کوتاه نخواهیم آمد.

وی اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی ها و بصورت شبانه روزی به هیچ عنوان اجازه تردد و ورود خودروهای غیربومی از جاده اهر ، تبریز ، اردبیل و مشگین شهر توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه داده نمی شود.

صمدی بیان نمود: در صورت ورود چنین خودروهایی از مسیرهای فرعی برخورد قانونی لازم انجام و در صورت تمکین نکردن مالک، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی اضافه نمود: فعالیت تاکسی ها در سه محور اصلی شهر حدفاصل میدان جانبازان تا سه راهی دروازه قدیم اردبیل ممنوع شده و از برگزاری مجالس ختم و ترحیم و عزاداری توسط اداره تبلیغات اسلامی ممانعت خواهد شد.

وی همچنین از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل ها ،مسافرخانه ها و سوئیت های خانگی خبر داد.

وی با رد شایعه اختصاص مدارس برای بستری کردن بیماران مشکوک به کرونا در مشگین شهر گفت: ساختمان هتل ساوالان شهرداری و مدیریت بحران به عنوان ذخیره بیمارستان و نقاهت خانه در نظر گرفته است.

مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار گرفته است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3996

به "خبرنگاران فرماندار مشگین شهر: شرایط منطقه بحرانی تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مشگین شهر: شرایط منطقه بحرانی تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید