خسروی: بازی مقابل راه یاب، رقابتی 6 امتیازی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک ملی پوش تیم فوتبال بانوان ذوب آهن می گوید بازی تیمش در مقابل راه یاب ملل مریوان بسیار سخت و حساس است، چرا که دو تیم هم امتیاز هستند ودر واقع برای 6 امتیاز رقابت می کنند.

خسروی: بازی مقابل راه یاب، رقابتی 6 امتیازی است

گلنوش خسروی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص بازی روز جمعه تیمش در مقابل راه یاب ملل مریوان، اظهار کرد: بازی ما در مقابل راه یاب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که ما با بد شانسی بازی هایمان را مقابل شهرداری سیرجان و سپاهان از دست دادیم و یکسری بازیکن محروم و مصدوم داشتیم که در حال اضافه شدن به جمع ما هستند و محرومان تیم هم فعلاً بخشیده شدند.

وی افزود: این بازی به دلیل این که با راه یاب ملل مریوان هم امتیاز هستیم، یک بازی 6 امتیازی است و خیلی بازی مهمی است و برنده این بازی می تواند خود را جز 4 تیم برتر جدول نگه دارد، ما هم از اول فصل خیلی شرایط سختی داشتیم به دلیل اینکه یکسری امتیازات را از دست دادیم و فکر نمی کردیم این اتفاقات رخ دهد.

هافبک ملی پوش ذوب آهن شرح داد: سعی می کنیم با تمرکز کامل به این بازی برویم و پیروز شویم 3 امتیاز آن را به نام خود کنیم و بتوانیم در جمع 4 تیم بالای جدول قرار گیریم.

وی با اشاره به بازی سختی که در مقابل ملوان بندر انزلی داشتند، گفت: بازی با ملوان همیشه از یک جو سنگینی برخوردار است؛ به دلیل هواداران خیلی پر شوری که آن ها دارند. حضور آن ها باعث می شود سطح بازی بالا برود به دلیل این که یک جو قوی و محکمی را در کنار حریفت می بینی که تیمشان را تشویق می کنند. البته به نوعی به ضرر ما است، اما از سوی دیگر موجب دلگرمی هم می شود این که می بینید عده ای هوادار برای حمایت از تیم و یک صدا در استادیوم هستند جو سنگینی ایجاد می کند.

خسروی گفت: ملوان از جمله تیم هایی است که از امتیاز میزبانی خود با هوادارانی که دارند به خوبی استفاده می کند. بازی سخت و همپایی بود هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی داشتند؛ ولی دو تیم به یک امتیاز بازی بسنده کردند و کار به تساوی کشیده شد.

وی در خصوص وضعیت خود گفت: متأسفانه من در بازی ملوان کمی دچار مشکل شدم و هنوز با تیم تمرین نکردم و تحت نظر دکتر تیم هستم، آن ها سعی می کنند من را به بازی برسانند و هیچ چیزی تعیین نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1442

به "خسروی: بازی مقابل راه یاب، رقابتی 6 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی: بازی مقابل راه یاب، رقابتی 6 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید