دبیرکل سازمان ملل خواستار بررسی و شناسایی اثرات تحریم ها بر فرایند مبارزه با کرونا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار شناسایی اثرات تحریم های یکجانبه آمریکا بر ظرفیت های ایران برای مقابله با ویروس کرونا شد.

دبیرکل سازمان ملل خواستار بررسی و شناسایی اثرات تحریم ها بر فرایند مبارزه با کرونا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد روز شنبه طی نامه ای به مقامات جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین، نیکاراگوئه، عراق، کوبا و کره شمالی از آنها خواست که اثرات تحریم های یکجانبه بر توانایی کشورها برای مقابله با ویروس کرونا را شناسایی کنند.

دبیرکل سازمان ملل در نامه خود به مقامات این کشورها گفت: من دولت های مربوطه شما را تشویق می کنم تا مسائل خاص و مشخصی را که کشورهای شما در زمینه دستیابی به تجهیزات و لوازم پزشکی با آن روبه رو هستند، شناسایی کنند.

وی از این کشورها خواست با این اطلاعات نشان دهند که اقدامات اجباری یکجانبه [تحریم های یکجانبه] مانع دستیابی به موفقیت در زمینه مبارزه با کرونا می شود.

دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: بگذارید من از همه کشورهای عضو درخواست کنم تا با یکدیگر همکاری کنند تا در مقابل همه گیرهای ویرانگر پیشِ رو و برای حفظ امنیت و رفاه همه بشریت، مبارزه کنند.

.+

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4130

به "دبیرکل سازمان ملل خواستار بررسی و شناسایی اثرات تحریم ها بر فرایند مبارزه با کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل سازمان ملل خواستار بررسی و شناسایی اثرات تحریم ها بر فرایند مبارزه با کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید