دست رقیبان به جام نمی رسد مجبورند اینگونه از خودشان دفاع کنند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی درباره اظهارنظرهایی که توسط افراد منتسب در فوتبال کشور مبنی بر لغو رقابت های فصل جاری لیگ برتر داشته اند گفت: من برای بزرگان خودم در کانون مربیان احترام زیادی قائلم و پاسخی به دیدگاه این بزرگان نمی دهم. مخاطب من رقبایمان در لیگ برتر هستند. هر کس با توجه به رتبه های خودش اظهارنظر می کند.

دست رقیبان به جام نمی رسد مجبورند اینگونه از خودشان دفاع کنند

وی ادامه داد: دوستان می گویند چهار تیم ابتدایی را به عنوان راه یافته به لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی کنید اما راضی نیستند پرسپولیس را قهرمان کنند. اگر قرار است انصاف رعایت شود باید تمام موارد را مد نظر قرار داد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آقایان می گویند ما بدون تماشاگر ضربه می خوریم اما پرسپولیس که بیشتر ضربه می خورد چون بیشتر ازهمه هوادار دارد.

وی اضافه کرد: رقیبان ما حق دارند وقتی دست شان به ما و جام نمی رسد باید از خودشان دفاع کنند. اکنون تمام مراکز تجاری و بازارها باز شده است. ما هم راضی نیستیم جان یک هوادار و هموطن به خطر بیفتد. جام برای ما مهم است اما سلامتی هم اهمیت دارد. دوستان قبلا می گفتند لیگ فرانسه تعطیل شده است و باید ما هم تعطیل کنیم. به محض اینکه در آنجا پاری سن ژرمن را قهرمان کردند دیگر صحبتی نکردند. باید انصاف رعایت شود. پرسپولیس زحمت کشیده و اگر قرار بر لغو است باید ما را قهرمان معرفی کنند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4525

به "دست رقیبان به جام نمی رسد مجبورند اینگونه از خودشان دفاع کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رقیبان به جام نمی رسد مجبورند اینگونه از خودشان دفاع کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید