رئال در برنابئو از شکست گریخت

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئال مادرید با راهنمایی زیدان یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را به دست آورد و این بار در لیگ قهرمانان اروپا برابر مهمان خود به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر دو دست پیدا نکرد.

رئال در برنابئو از شکست گریخت

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار شروع شد.

در حساس ترین دیدار رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از کلوپ بروژ پذیرایی کرد. پیش بینی می شد که رئال در این دیدار خانگی پیروزی آسان و پر گلی را به دست آورد اما نه تنها اینگونه نشد بلکه تیم زیدان به سختی هم بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی کلوپ بروژ بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 توسط دنیس به گل رسید تا استادیوم غرق در سکوت گردد.

تیم مهمان توانست در دقیقه 39 گل دوم خود را بازهم توسط دنیس به ثمر رساند تا نیمه نخست را با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود.

رئال که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم سراپا حمله شد و تا اینکه توانست توسط سرخیو راموس مدافع پیش تاخته خود یکی از گل ها را در دقیقه 56 جبران کند.

بازی هجومی رئال جواب داد و این بار کاسیمیر توانست در دقیقه 86 گل تساوی را برای کهکشانی ها به ثمر رساند تا بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به خاتمه رسد.

رئال مادرید در حالی در این دیدار به تساوی دست پیدا کرد که در دیدار قبلی خود هم با سه گل برابر پاری سن ژرمن تن به شکست داده بود تا شرایط این تیم برای صعود و صدرنشینی سخت گردد.

در دیگر دیدار برگزار گردید دو تیم شاختار و آتالانتا در گروه C به مصاف هم رفتند که این تیم اوکراین بود که توانست برابر میزبان خود با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2516

به "رئال در برنابئو از شکست گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال در برنابئو از شکست گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید