رئیسی: ارتش در مقاطع حساس کشور در کنار مردم است

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس قوه قضائیه در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش گفت: ارتش نشان داد که در مقاطع حساس تاریخ این مرز و بوم همیشه کنار مردم ایران است.

رئیسی: ارتش در مقاطع حساس کشور در کنار مردم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، متن پیغام رئیس قوه قضائیه خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به توضیح ذیل است:

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همیشه شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا نموده اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی تر و مستقل تر از گذشته به سمت قله های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نماد های پر افتخار این کوشش و فداکاری است.

ارتش نشان داد که در مقاطع حساس تاریخ این مرز و بوم همیشه کنار مردم ایران است. در انقلاب اسلامی رکنی مهم برای به ثمر رسیدن انقلاب و در هشت سال جنگ تحمیلی سدی محکم و پایدار در مقابل هجوم دشمنان به این آب و خاک بود. پس از دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در هر سختی و تنگنا از اولین داوطلبان خدمت و برطرف سختی ها بوده است، خواه زلزله در مناطق دور دست باشد یا سیل و یا کمک به مردم برای مقابله با بیماری کرونا، ارتش با همه امکانات و توانش به کمک مردم شتافته است.

بر خلاف کشور های زورگو که ارتش را به ابزاری برای خونریزی و غارت مردم بی دفاع در کشور های مستضعف دنیا تبدیل نموده اند، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تشکیلاتی برای خدمت به مردم است که جلوه های غرورآفرین آن را در این روز ها و در موضوع مقابله با بیماری کرونا شاهد بودیم.

29 فروردین که با نظر مبارک حضرت امام (ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شده، بهانه ای است برای قدردانی از این روحیه فداکاری و مسئولیت پذیری و اینجانب نیز روز ارتش را به خانواده عظیم ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهان عزیز، کادر و سربازان این ارتش سرافراز تبریک می گویم و برای ارتش جمهوری اسلامی توفیق اطاعت از فرامین مقام فرماندهی معظم کل قوا، خدمت به مردم و سرافرازی و سر بلندی روز افزون را خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضائیه

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4346

به "رئیسی: ارتش در مقاطع حساس کشور در کنار مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: ارتش در مقاطع حساس کشور در کنار مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید