رسانه قطری: پیروزی قابل پیش بینی استقلال و دردسر الدحیل

به گزارش نوای پرنده پارسی، روزنامه العرب قطر از بازی تیم الدحیل مقابل الشرطه به عنوان بدترین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نام برد.

رسانه قطری: پیروزی قابل پیش بینی استقلال و دردسر الدحیل

به گزارش گروه ورشی خبرنگاران، دروزنامه العرب قطر در مورد آخرین مسابقه مرحله گروهی تیم فوتبال الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: در حالی که فرصت برای قطعی شدن صعود از گروه سوم بازی ها فراهم بود و دو رقیب اصلی، استقلال و الاهلی به تساوی رسیدند، الدحیل با شکست مقابل الشرطه خودش را به دردسر انداخت.

شاگردان صبری لموشی، مقابل الشرطه تیم برتر میدان ولی بیش از حد مطمئن بودند که در این بازی پیروز می شوند و سه امتیاز در دست آنهاست اما درس سختی گرفتند و بازی را واگذار کردند.

حالا آنها در موقعیت دشواری قرار دارند و باید کوشش نمایند الاهلی عربستان را در آخرین مسابقه مغلوب نمایند در حالی که قابل انتظار است، استقلال هم مقابل الشرطه پیروز گردد و در این شرایط الدحیل باید به فکر صدرنشینی در گروه باشد. آنها باید بهترین عملکرد را در این مسابقه داشته باشند در حالی که بازی برابر الشرطه، بدترین بازی این تیم بود.

ملاقات دو تیم استقلال و الشرطه، فردا آدینه ساعت 22:15 و رقابت الدحیل و الاهلی عربستان، ساعت 15 دقیقه بامداد شنبه برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6903

به "رسانه قطری: پیروزی قابل پیش بینی استقلال و دردسر الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه قطری: پیروزی قابل پیش بینی استقلال و دردسر الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید