رسانه ها به جای تعریف با نقد سازنده به مدیران شهری کمک نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیات رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه دوشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن کنفرانس شورای شهر محمدیه برگزار گردید با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها در انعکاس فعالیتها و عملکرد شهرداری و شورا نقش مهمی دارند و قدردان زحمات شما هستیم.

رسانه ها به جای تعریف با نقد سازنده به مدیران شهری کمک نمایند

وی اضافه نمود: از نقدهای سازنده خبرنگاران که در مسیر توسعه شهری است استفاده می کنیم تا خدمات شهری با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری به نتیجه برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرمحمدیه توضیح داد:به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود منابع امروز خدمت رسانی در شهرداری ها بسیار دشوار است اما با همدلی و تعامل اعضا شورا و شهردار محترم و مدیریت هزینه ها امیدواریم نگذاریم طرح های عمرانی و خدمات شهری متوقف گردد.

وی اظهارداشت: محمدیه دومین شهر بزرگ قزوین است و در کنار ناحیه شهری مهرگان وضعیت ویژه ای پیدا نموده و جمعیت این شهر به بیش از 100 هزار نفر رسیده و ما به دلیل کمبود اعتبار شرمنده مردم هستیم و دردوره دشواری قرار گرفته ایم و شاید هیچ زمانی اینگونه نبوده و شهروندان باید درک نمایند که در وضعیت دشواری هستیم.

بیات اضافه نمود: مردم محمدیه لایق بهترین ها هستند و ما باید مدیریت کنیم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهیم و با وجود شورایی تحصیل نموده دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم به همین دلیل با مطالعه پیش می رویم.

محمدیه پایلوت دوچرخه سواری

وی اعلام کرد: با اقدامات انجام گردیده در صددیم تا شهر محمدیه را پایلوت دوچرخه سواری و شهر الکترونیک کشور کنیم و باور داریم که می توانیم کارهای شاخصی انجام دهیم که راه اندازی بانک زمین از آن جمله است.

بیات اظهارداشت: جذب سرمایه گذاری در ناحیه مهرگان و محمدیه در اولویت است تا بتوانیم اشتغال منطقه را رونق دهیم و در کنار آن به حقوق شهروندی هم اهمیت می دهیم.

بافت شهر محمدیه روبه فرسودگی است

وی اظهارداشت: شهر محمدیه در حال فرسودگی است و با برنامه ریزی برای ترمیم محلات اقدام نموده ایم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

بیات خاطرنشان کرد: از رسانه ها و خبرنگاران که در بیداری مسئولان نقش مهمی دارند انتظار داریم تا با نقد سازنده به ما کمک نمایند تا در مسیر درست خدمت رسانی قرار گیریم.

وی اعلام کرد: در ناحیه شهری مهرگان ابتدا باید زیرساختها ایجاد می گردید سپس مردم ساکن می گردیدند اما برعکس عمل گردیده و امروز با کمبود گردیدید فضاهای فرهنگی، درمانی، فضای سبز، آموزشی مواجهیم که کوشش می کنیم با همه محدودیتها برای تامین آن اقدام گردد.

بیات افزود: سرانه ورزشی در مهرگان یک سانت است که این کمبود باید جبران گردد.

وی اظهارداشت: شهرداریها با شرایط خاصی روبرو هستند و اداره شهر محمدیه بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار می خواهد که فقط 50 میلیارد تومان داریم که 20 میلیارد تومان آن جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اعلام کرد: مردم کمترین توقع را دارند اما فقط محوطه سازی مهرگان 4 میلیارد تومان لازم دارد و باید کمک های ملی و استانی بگیریم تا بخشی از احتیاجها تامین گردد.

بیات خاطرنشان کرد: مدیریت شهری دنبال نشاط و شادابی مردم است و برنامه های فرهنگی متنوعی را اجرا نموده ایم که بااستقبال روبرو گردیده است.

وی اظهارداشت: امیدوارم بتوانیم حداقل احتیاجها را تامین کنیم و بازسازی محلات قدیمی را در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم مرد عمل باشیم و مشکلات را در حد احتیاج حل نموده و امیدواریم در مدت 4 سال آینده زیرساخت های مهرگان را فراهم کنیم.

بستگان خود را به کار نمی گیریم/ زمینهای باورس پیگیری می گردد

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اصافه کرد: سالانه یک میلیارد تومان در امور جاری صرفه جویی کردیم و حتی یک نیروی جدید جذب ننموده ایم و قرار نیست از بستگان خود در بدنه شهرداری استفاده کنیم و در حفظ بیت المال هم جدی هستیم و منابع را مدیریت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران در خصوص پیگیری زمینهای باورس ویژه تعاونی ارتش و ایمن سازی کانال آب در محدوده مهرگان خاطرنشان کرد: موضوع زمینهای باورس کمی پیچیده گردیده و در صددیم آن را با زمینی در محدوده مهرگان عوض کنیم تا مشکل حل گردد و در خصوص کانال آب هم در صورت احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین این موضوع با کمک آب منطقه ای حل خواهد گردید.

رسانه ها ما را نقد نمایند

وی اعلام کرد: هرگز علاقه نداریم خبرنگاران از ما تعریف نمایند بلکه درخواست می کنیم ما را به چالش بکشید و با نقد سازنده مدیران شهری را در رسیدن به هدف یاری کنید.

بیات از تعامل و همکاری خوب رسانه های گروهی، خبرگزاری ها، مطبوعات و نشریات محلی با شورا و شهرداری تشکر کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 66

به "رسانه ها به جای تعریف با نقد سازنده به مدیران شهری کمک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها به جای تعریف با نقد سازنده به مدیران شهری کمک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید