زمین لرزه ای با قدرت بی سابقه کالیفرنیا را لرزاند

به گزارش نوای پرنده پارسی، زمین لرزه ای به قدرت 6.4 در مقیاس ریشتر صبح پنجشنبه به وقت محلی جنوب ایالت کالیفرنیا در آمریکا را لرزاند.

زمین لرزه ای با قدرت بی سابقه کالیفرنیا را لرزاند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، زمین لرزه ای به قدرت 6.4 در مقیاس ریشتر صبح پنجشنبه (به وقت محلی) جنوب کالیفرنیا را لرزاند. این زمین لرزه بزرگترین زلزله در طول دو دهه اخیر در منطقه یاد شده بوده است.

شبکه خبری ام اس ان ساعت وقوع زمین لرزه را 10:33 صبح پنجشنبه به وقت محلی اعلام نموده است. روزنامه لس آنجلس تایمز نوشته شدت زمین لرزه به حدی بود که از بخش هایی از شهر لاس وگاس تا شهر لانگ بیچ را لرزاند. کانون زلزله شهر ریجی کرست گزارش شده که در 125 مایلی شمال غرب لس آنجلس و در منطقه کرن واقع شده است.

رسانه های مختلف آمریکا نوشته اند گزارشی از تلفات این حادثه دریافت نشده است، اما مسئولان در شهر ریجی کرستگفته اند تماس های متعددی برای درخواست یاری داشته اند. اداره آتش نشانی کرن در توئیتر اظهار داشت درخواست های شهروندان موارد مختلفی از یاری های پزشکی تا درخواست یاری برای اطفای حریق را شامل می گردد.

روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داده مسئولان برای رعایت احتیاط در حال تخلیه بیمارستان منطقه ای ریجی کرست هستند. گفته شده حدود 20 بیمار در حال انتقال به بیمارستان های دیگر هستند.

شدت زمین لرزه از زمان وقوع زمین لرزه معدن هکتور در سال 1999 که 7.1 ریشتر قدرت داشت، در کالیفرنیای جنوبی بی سابقه بوده است. کارشناسان گفته اند اطمینان وجود داشته که دوران آرامش در این منطقه به سر خواهد آمد و هنگامی که این اتفاق بیفتد، خرابی به بار می آید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1565

به "زمین لرزه ای با قدرت بی سابقه کالیفرنیا را لرزاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین لرزه ای با قدرت بی سابقه کالیفرنیا را لرزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید